Hvem vælger kjolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Caidas-vb

Fik lige set noget af et program der hed 'Say Yes to the dress' Det handlede om hvor stor indflydelse familie og venner har på hvilken brudekjole man vælger. Da jeg blev gift var jeg helt alene om at vælge min kjole - min mor havde på det tidspunkt ingen stil, og min svigermor ville gerne med, men kom det ikke for ikke at såre min mor. Dog kom min mor med hen da den skulle rettes til. Hvordan har det været med jer og påvirkninger fra andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

als-vb

Ville selv nok tage min søster med, da hun er en vigtig person i mit liv og vores smag ligger tæt. Hun ville komme med konstruktiv kritik og gode forslag. :) Min mor måtte gerne komme med men tvivler hendes mening ville betyde det vilde. Ingen andre har indflydelse på mit garderobeskab udover manden. Det er ikke tit han siger der er noget han ikke kan lide, men gør han det respekterer jeg hans holdning. :silly:

Anmeld

24. maj 2010

Spunk-vb

Jeg havde min ene søster og en veninde med da jeg skulle vælge kjole. Det var til lagersalg på Lillys fabrik i Vejle, så det var både for at have selskab på turen og hjælpere til at hente flere kjoler/andre størrelser. Og så er det jo rart at få bekræftet hvad man selv tænker, men jeg valgte nu selv. Men ja, nogle af de familiemedlemmer og venner der er med i det program er godt nok stride.

Anmeld

24. maj 2010

ma08-vb

Vi blev gift på rådhuset, så jeg havde temmelig frit slag :P Jeg endte i en sart lysegul slå-om-kjole fra Noa Noa og guldsandaler fra Bianco. Min bedste veninde ville gerne og var med, ikke andre. Jeg ville have det underligt med, at en masse andre skulle bruge en masse tid på at finde en kjole til mig :silly:

Anmeld

25. maj 2010

kongster-vb

Jeg havde min mor og min søster med - min søster fordi hun har så god stil og min mor fordi hun skulle betale :-) Søsteren og jeg var ude i flere omgange og til sidst var jeg tæt på at købe en lavendelfarvet rædsel som så såååå yyyndig ud - mest fordi jeg var træt af at kigge på kjoler og min mor begyndte at få det der 'bestem dig så' blik på. Og så... var der lige en sidste butik som min søster ville have mig med i og der var kjolen! En udlejningskjole, som havde været lejet ud én gang, men som jeg fik overtalt ejeren til at sælge mig fordi det bare skulle være dén! Og hverken min søster eller min mor havde noget at sige, da det kom til stykket. Det var den kjole jeg ville have - uanset protester. (og skidt med den havde været en tur i byen før. Det havde jeg jo også... ;-) )

Anmeld

25. maj 2010

Bellis-vb

Havde søster, mor og svigermor med - og jeg bestemte :laugh: De hjalp med god vejledning - men beslutningen var min. Synes det var rart, at have nogen med, som man ved siger sin ærlige mening. Jeg har set brude, hvor jeg har tænkt 'hvorfor sagde de ikke at det der, IKKE ser godt ud' (og så var det ikke kun mig der tænkte det)Selvfølgelig er det vigtigste at man føler sig smuk og lækker (men det skal manden også gerne gøre når han ser dig :P ) Selvfølgelig er det ens egen sag, men nogen gange kan andre øjne give et andet billed.

Anmeld

25. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Beslutningen var helt min egen. Havde mor og svigermor med, og de kom med deres meninger og gode råd...... Jeg valgte dog selv kjolen....men de var faktisk enige i mit valg....ikke da den skulle vælges men da jeg gik op ad kirkegulvet var de ikke i tvivl om at det var det rigtige valg jeg havde taget.....sagde de i hvert fald :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.