Så er jeg tilbage igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

syvsover-vb

Uha hvor er det dejligt at være hjemme igen. Ja jeg må indrømme at til trods for 27-28 års samhørrighed så klarede jeg natten så ganske udemærket uden min hovedepude, måske at angsten for at vågne op med et elefanthovede igen var en stor del af det, men jeg ahr sovet dejligt. I morges hyggede vi ovenpå med fjernsyn og morgenmad, bagefter var der råhygge i mors og fars seng med leg, sang og læse en bog, dejligt. Imens fik manden min ryddet op neden under (utroligt så meget rod der kunne nå at komme på et døgn) og fik støvsuget sånu kan vi være her igen. Nu er vi gået udenfor og jeg vil lige have handlet ind til aftensmaden og lidt til kaffe hvor morfar kommer. Hvad står jeres dag på Rigtig dejlig pinsemandag til alle :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

suzette-vb

Velkommen tilbage Dejlig med sådan en hygge dag, og at manden lige fik ryddet op og gjort rent... Dejligt du har det godt igen Her er det også oprydning og rengøring dagen skal gå med, øv, ikke det man lige har lyst til... Nyd dagen

Anmeld

24. maj 2010

Kirle-vb

Uden hovedpude? Var det da det som var i vejen eller?? :) Godt at høre du har det bedre! :lol: Og ja det er utroligt hvordan det kan rode efter et par timer med far ved roret! ;)

Anmeld

24. maj 2010

syvsover-vb

Kirle skrev:
Uden hovedpude? Var det da det som var i vejen eller?? :) Godt at høre du har det bedre! :lol: Og ja det er utroligt hvordan det kan rode efter et par timer med far ved roret! ;)
Jeg har ingen anelse om hvad der har udløs allergien, men jeg har faktisk ikke lyst til at afprøve om det er eller ikke er min hovedepude, den er faldet for aldersgrænsen ;) Jeg tror faktisk der er flere ting som har gjort det til sammen, men jeg skal have lavet en grundig test for hvad det kan være både fødevare og påvirkninger, og ja så må vi se om det nogensinde viser noget. Ja det må man sige, så det var nu helt på sin plads at han tog oprydningen og jeg hyggen med Martin :P det syntes han nu også så det var jo meget heldigt ;)

Anmeld

24. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Velkommen tilbage :) sikke en dejlig pinsemandag det lyder til I har haft :) Her har jeg passet begge mine unger mens manden gjorde min bil ren....den er sat til salg og der ville komme nogen og kigge på den kl 15:30 så den skulle lige shines op :P Og JA den blev solgt så nu skal jeg ud og finde en lidt større bil så der er plads til begge børn..... Men ellers har vi bare hygget.....jeg har været ved at kigge lidt på noget bordpynt og kort...vi skal have barnedåb på søndag så det skulle jeg lige have bare lidt på plads inden ugen for alvor kommer igang igen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.