På WC i naturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Laurie-vb

Man kunne jo også begrave det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Soap-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Hvis jeg skal samle op efter mine hunde, som ikke engang bruger papir, så skal folk f.. også samle op efter deres unger. Håber sådan en mor selv jokker i det..
Faktisk siger loven ikke er du skal men den som ejer grunden den skider på skal

Anmeld

24. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det er jeg klar over, men er det ikke alm pli at rydde op efter sig? Jeg skider heller ikke på stuegulvet hos folk jeg besøger.. (det kunne hurtigt blive ret klamt til en sammenkomst, hvis alle var lige glade)

Anmeld

24. maj 2010

kongster-vb

Altså hvis det er under en busk, ville jeg også lade mine unger skide i skoven. Jeg ville dog lige grave skidtet ned bagefter og papiret ligeså, men ellers ser jeg ikke det store problem i det

Anmeld

24. maj 2010

Kirle-vb

tja ville nok lave et hul inde i et buskads også dække det til bagefter... Måske ville jeg tage papiret med i en lille doggybag men ellers :D

Anmeld

24. maj 2010

als-vb

har ikke det store problem med puha i naturen, men mener også det skal graves ned, papiret kan blive gravet med eller samlet op og smidt i skraldespanden.

Anmeld

24. maj 2010

lib1982-vb

Ville aldrig smide en ble i naturen, så ville heller ikke smide papir der - toiletpapir, kopipapir eller noget som helst andet papir!! Kan godt gå med til at grave afføringen ned, hvis muligheden er der, men ikke papiret! Ved godt at loven siger man ikke SKAL rydde op efter sine hunde, men dét er i min verden alm. pli, at man gør det - især hvis det ligger til gene (her tænker jeg på fortove, stier, andres haver osv.)

Anmeld

25. maj 2010

Lars F-vb

MAMMARAZZI skrev:
JNikiFin - det er dén slags bemærkninger, der overhovedet ikke er relevant her!
Hvorfor ikke det? Det var et svar på spørgsmålet, med argument. Man kan være uenig i synspunktet, men det gør ikke indlægget irrelevant. Din efterfølgende bemærkning, derimod, den hører bestemt ikke hjemme her.

Anmeld

25. maj 2010

Lars F-vb

Viktor skrev:
Han bliver tørret med mange styk papir. Moderen lod det hele ligge bagefer. Jeg havde nær blandet mig men gjorde det ikke. Drengen trængte nok meget, men burde moderen ikke havde fjernet afføringen og papiret?
Papiret, jo. Det skal ikke flyde i naturen. Lort, derimod - nej. Det er en skov, ikke en park eller en villahave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.