snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Ni-ko-li-ne

hej allesammen :0)

lige en lille opdatering fra os
Nikoline bliver 9 mdr. idag!!!!! og jeg er ikke engang hjemme... for første gang skal Martin og Nikoline være alene hjemme helt til søndag jeg er i KBH hos min moster, mine forældre er her og imorgen skal jeg lige forbi min bror i Allerød... sidder her og savner både Martin og Nikoline...  jeg har jo aldrig undværet Nikoline en nat uden at jeg havde Martin... nå... men det er sundt tror jeg...

Nikoline har været i dp tre dage nu, halve dage... og det går bare SÅ godt!! hun elsker at være der og er SÅ glad der henne... så min maveofrnemmelse var ikke helt ved siden af, jeg tænkte lidt at hun havde behov for andre børn til at stimulere hende  er lettet over at det går så godt

Og så har Martin søgt et hav af job i Odense... men han er jo lidt kritisk, han er meget kreativ og bredt tænkende så han egner sig ikke til et alt for "kedeligt" job... der skal udfordringer til...  og det er endelig lykkedes!!!!! fra 1 okt arbejder han i Odense!! det bliver lækkert at han ikke skal til kolding hver dag!

det var lige lidt fra os....

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Pige2009

ka-ri-na skriver:

Nikoline har været i dp tre dage nu, halve dage... og det går bare SÅ godt!! hun elsker at være der og er SÅ glad der henne... så min maveofrnemmelse var ikke helt ved siden af, jeg tænkte lidt at hun havde behov for andre børn til at stimulere hende  er lettet over at det går så godt

Hvor lyder det bare super med Nikoline og DP, og tillykke med hende. Hvor har i fået plads henne? Jeg bor jo i samme område, så det er rart at vide, hvad der rører sig.

Tillykke med mandens job også!

Linda 34+6

Anmeld

4. september 2009

Ni-ko-li-ne

linda2009 skriver:

Hvor lyder det bare super med Nikoline og DP, og tillykke med hende. Hvor har i fået plads henne? Jeg bor jo i samme område, så det er rart at vide, hvad der rører sig.

Tillykke med mandens job også!

Linda 34+6

der er jo en masse dpér i Fraugde og der bor vi jo :0) så vi har fået en omme på Dværggræsset

Anmeld

4. september 2009

Jules

Eeeeej hvor dejligt Karina Du må ønske Martin tillykke med jobbet
Skønt der ikke bliver så langt på job så

Jeg skal også undvære Viktor hele dagen i morgen... Men ved han er i gode hænder hos sin moster... Men kommer nu til at savne ham alligevel

Men det er helt sikkert sundt for begge parter

Anmeld

4. september 2009

anna-jonas

Arhh......nyd din weekend, søde. Mon ikke Nikoline og Martin hygger maks uden mor.
Tillykke med gemalens nye job.......så bliver der sparet lidt transporttid.

Knus Mette

Anmeld

4. september 2009

Bondepigen

Tillykke med de 9 mdr., og med Martins nye job.

Hvor skønt at det går godt i DP. Emma er vist osse blevet helt glad for det, men hun trængte osse til at være sammen med andre børn.

Jeg forstår godt, du savner hende (og manden osse da). Jeg savner Emma, bare når hun er i DP. Hun var der hele dagen i dag...meget underligt, når jeg ikke har veget fra hendes side de sidste 5 mdr...

De er afhængige af os, men vi er så sandelig osse afhængige af dem. Håber du nyder weekenden trods alt....

Anmeld

5. september 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

hej allesammen :0)

lige en lille opdatering fra os
Nikoline bliver 9 mdr. idag!!!!! og jeg er ikke engang hjemme... for første gang skal Martin og Nikoline være alene hjemme helt til søndag jeg er i KBH hos min moster, mine forældre er her og imorgen skal jeg lige forbi min bror i Allerød... sidder her og savner både Martin og Nikoline...  jeg har jo aldrig undværet Nikoline en nat uden at jeg havde Martin... nå... men det er sundt tror jeg...

Og så har Martin søgt et hav af job i Odense... men han er jo lidt kritisk, han er meget kreativ og bredt tænkende så han egner sig ikke til et alt for "kedeligt" job... der skal udfordringer til...  og det er endelig lykkedes!!!!! fra 1 okt arbejder han i Odense!! det bliver lækkert at han ikke skal til kolding hver dag!

det var lige lidt fra os....

knus

Tillykke med de 9 mdr
Synes simpelthen tiden går SÅ stærkt!

Dejligt med dagplejen, det er bare så vigtigt med en god start, det gør det langet lettere for både mor og barn..... og dagplejer

Hvor har han fået job henne? Det er da bare lækkert at han nu ikke skal køre så langt!

Anmeld

5. september 2009

oo

jeg har det som om mit hoved snurrer rundt i disse dage; Nikoline er 9 måneder...!!! da jeg kom på navlestrengen var hun inde i din mave! og Niklas Emil blir 1 år lige om lidt...han var bare lillebitte da jeg kom på NS. jeg fatter det ikke. men dejlige unger, det er de uden tvivl

jeg håber forresten du er kommet godt igennem den første nat uden mand og datter?

Anmeld

5. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg har det som om mit hoved snurrer rundt i disse dage; Nikoline er 9 måneder...!!! da jeg kom på navlestrengen var hun inde i din mave! og Niklas Emil blir 1 år lige om lidt...han var bare lillebitte da jeg kom på NS. jeg fatter det ikke. men dejlige unger, det er de uden tvivl

jeg håber forresten du er kommet godt igennem den første nat uden mand og datter?

tak :0) jo det er gået helt fint :0)

Anmeld

5. september 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Tillykke med de 9 mdr
Synes simpelthen tiden går SÅ stærkt!

Dejligt med dagplejen, det er bare så vigtigt med en god start, det gør det langet lettere for både mor og barn..... og dagplejer

Hvor har han fået job henne? Det er da bare lækkert at han nu ikke skal køre så langt!

tak :0)

jamen det er inde i Jobcenteret, i en projekt gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.