Det føles som det her speciale, jeg læser sprogpsykologi, har været et evighedsprojekt. Fandt på min pf da jeg var gravid men blev sygemeldt med bækkenløsning og 9mdr kvalme :S, så fik vi Tjalfe som viste sig at have kolik, og det holdt ved i en form eller anden i 14mdr, og så gik jeg igang sidste sommer med at forberede interviews og ellers begynde at få den akademiske hjerne op i omdrejninger igen. Efteråret røg der to og en halv måned med virus (mest Tjalfe) og her i foråret røg der også to og en halv måned med infektioner (Tjalfe havde to lungebetændelser og en mellemøresbetændelse med indlæggelse) så små 3 år siden pf og ca. 1 års specialeskrivning hvor der har været intensive perioder mellem Tjalfe har været syg og nu den sidste måned (efter indlæggelse) og i dag er der kun en uge til jeg kan slappe af igen :) (vejleder har sagt den består for nogle gennemskrivninger siden ;))
Mht. arbejdsløshed, så tror jeg ikke at der er så meget, jeg starter jo nok op med nogle artikler(har allerede 3-4 liggende latent og venter i baghovedet) og nogle projekter (har en i mente men intet endeligt). Jeg vil bare gerne på nogle dagpenge til at starte med ;)
Har dog et lille logistisk problem, Tjalfe har fået plads i bh allerede fra 2år og 8mdr (integreret) fra juli og kunne godt tænke mig at holde noget ferie der så vi kunne trække den til han i det mindste er 2 år og 10mdr... Synes stadig der sker så meget at det er vigtigt at han får de ekstra par måneder som 'baby' - tror sørme at han lige har smidt sutten... I nat brugte han slet ikke sut... Men det piner vores forældre hjerter at han græder mere (1 gang á 10min, hvilket er INGENTING!!!)
Nå en masse fra mig af :)
Hvad med jer? Hvad er jeres fag og hvordan ser jeres planer ud?
Anmeld