Syvsover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

syvsover-vb

als skrev:
okay vælger at blande mig af nysgerrighed....fixioni lagersalg....hvornår? hvor og må alle komme?
Det er i Give, Jeg kan ikke huske tidspunkterne, men det plejer at være fra kl 13-18 fredag og 8- et eller andet lørdag. Ja alle kan komme måske en anden kender deres tidspunkter i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

suzette-vb

fredag 12-17 lørdag 9-12 efter hvad jeg lige kan se

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Syvsover... Det havde du ikke lyst til at svare på eller ?? :)

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

suzette skrev:
oki doki , det var ikke det. Ville høre om Martin gik i Søndermarkens børnehave?? SS
Hov den var smuttet i farten. (det er jo ikke sådan kun at kan se halvt ud af øjene i dag :laugh: ) Ja Martin går i Søndermarkens BH Er du selv Fra Give, siden du kender børnehaven

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Ja jeg er,, tror vi hilste på hinanden den anden dag.. er faktisk 100 % sikker på det.... Nej så kan der hurtig glippe noget med halvt syn... Sikke noget med dit ansigt, fik ikk lige svaret i den tråd du havde skrevet, er da spændende om du finder ud af om der er noget du er allegisk over for

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Hsr egentlig haft tænkt det længe, siden jeg hørte der var en martin i børnehaven, det er jo ikke så brugt mere det navn,, og mente at ku huske fra libero( for laaaang tid siden) at du var herfra også... :)

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

suzette skrev:
Hsr egentlig haft tænkt det længe, siden jeg hørte der var en martin i børnehaven, det er jo ikke så brugt mere det navn,, og mente at ku huske fra libero( for laaaang tid siden) at du var herfra også... :)
ok nu gør du mig godt nok nysgerig. hvem er du mor til eller arbejder du dernde? min mail er dkhh@live.dk hvisdu ikke vil frem med det her

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Tænkte nok det ville gøre dig nysgerrig... Vi hilste ved lågen i går. Men man hilser jo på så mange... Sad også og tænkte til forældre mødet om jeg skulle gå over og spørge dig om du var syvsover GG men det kan man jo ikke vel ? hehe Jeg er mor til Benjamin, han er sommerfugl... Skal nok give mig til kende når jeg ser dig igen deroppe.

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Har skrevet din mail ned, men har ikke noget imod at skrive det her... :)

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

Hvem er du på libero. Ja det må du meget gerne, det kunne da være rigtig hyggeligt at se hvem du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.