dukkevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

fridas-vb

Vores den lille skal have en dukkevogn til sin 2 års fødselsdag eller til jul. Ja, der er lang tid til, men jeg hørte et sted, at Brios den store dukkevogn er udgået af produktion,så vi skal skynde os hvis det skal være sådan en. Jeg er rigtig meget i tvivl hvilken vogn vi skal anskaffe. Hendes søster har en stor baby born med knækstyr. Den svarer til brios den lille i størrelse og styrhøjde. En god og fin vogn, som jeg kun har set den gang vi købte den. Lillesøster har den lille røde trævogn, men den er ikke interessant, det er den store lyserøde der er det bedste. Jeg har kig på Brios både den store og lille samt en vogn der hedder condor. Er der nogle erfarringer med disse? De er sikkert lidt store i starten, men det retter sig hurtigt ind. Er knækstyr en fordel eller en ulempe? Er der nogle andre dukkevogne som kan anbefales?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

H.J-vb

min datter fik condor dukkevognen i fødselsdagsgave da hun blev 2. og jeg syntes at den er god og hold bar. min datter har været oppe og ligge i den da hendes bror på 3 1/2 år mente at hun skulle sove.

Anmeld

11. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg har erfaring med brios små barnevogne fra en vuggestue. De er rigtig holdbare og passer godt til børn på 2-4 år, men ulempen er jo at de vokser fra dem forholdsvis hurtigt.

Anmeld

12. maj 2010

als-vb

min datter fik faktisk allerede sin første dukkevogn da hun var 1. Farmor var faldet over en lyserød prinsesse dukkevogn (ville hellere selv have valgt en brio men) og den gik hun med fra hun var 1 år og 4 måneder også selvom hun gik med armene lidt højt i starten. Hun er super glad for den, den kan klappes sammen og man kan klistre liften af og på. Kostede vidst kun 100,- og har været hittet. (så må æde min kamel om at det ikke var en fin stilren brio hun fik). Så når der skal købes en større må jeg bare være hurtigere ude. :cheer:

Anmeld

12. maj 2010

fridas-vb

Hvis Briovognen kun er for børn på 2-4 år, hvad er der så af muligheder for ældre børn? Jeg tror den store briovogn er udgået, jeg kan ihvertfald ikke finde den til salg nogle steder. Condor og den lille brio har begge en styrhøjde på 69 cm. Jeg kan ikke finde nogle vogne med større styrhøjde. Så skal det da lige være de lyserøde plastikrædsler, som går i stykker når man kigger på dem.

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

fridas skrev:
Hvis Briovognen kun er for børn på 2-4 år, hvad er der så af muligheder for ældre børn? Jeg tror den store briovogn er udgået, jeg kan ihvertfald ikke finde den til salg nogle steder. Condor og den lille brio har begge en styrhøjde på 69 cm. Jeg kan ikke finde nogle vogne med større styrhøjde. Så skal det da lige være de lyserøde plastikrædsler, som går i stykker når man kigger på dem.
Jeg synes lige jeg har set den store brio i Bilka.... Ellers ved jeg faktisk ikke hvad man kan få. Vores datter er kun 2år og har et arvet rædsel. Jeg ville også hellere selv have købt en brio, men det må blive den næste ;) Kommer lige i tanke om at der da altid er en silver cross :laugh: den koster vist 5000-6000 kr. Var det ikke noget :laugh: :laugh: :laugh: Men flot er den nu. De skal bare være 8 år eller noget for at kunne køre med den :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.