Ridderturnering - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Webredaktøren-vb

Forleden så jeg en flyer for noget ridderturnering/middelalder-halløj på Sjælland et sted. Det er nok lige noget for min søn, men nu kan jeg simpelthen ikke huske, hvor det var :blush: Har nogle af jer hørt om det? Det er ikke middelalderfestival i Horsens, men noget i den dur :blink: Hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Johannamor-vb

Der plejer vist at være sådan noget ved Esrum Kloster & Møllegård her i løbet af forsommeren - måske er det det, du har set?

Anmeld

10. maj 2010

uni-gruppe-vb

Der er ganske rigtig middelaldermarked på Esrum kloster, mener det er i slutningen af juni. Og ellers kan man jo altid tage en udflugt til Middelaldercentret i Nykøbing F. Der har vi haft mange gode timer. Du kan checke begge dele på nettet for flere detaljer.

Anmeld

10. maj 2010

Webredaktøren-vb

Takker - jeg havde vist søgt på middelalder-festival og derfor ikke rigtigt fundet noget. Nu søgte jeg på middelaldermarked og der kom jo både i Valby, Hillerød, Esrum m.fl. Tak for hjælpen :)

Anmeld

10. maj 2010

Pia S-vb

Vi har været i Esrum - det er helt fantastisk! Regner med Valby i år, hvis jeg da ikke er for sent ude?!

Anmeld

10. maj 2010

Webredaktøren-vb

Pia S skrev:
Vi har været i Esrum - det er helt fantastisk! Regner med Valby i år, hvis jeg da ikke er for sent ude?!
For sent ude??? Der er vel plads til alle, eller skal man være tidligt ude i forhold til billetter?

Anmeld

11. maj 2010

Pia S-vb

Webredaktøren skrev:
Pia S skrev:
For sent ude??? Der er vel plads til alle, eller skal man være tidligt ude i forhold til billetter?
Der er vist plads til alle - jeg kunne bare ikke huske om det var i sidste weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.