Den kære X...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Alenemortil2drenge-vb

Hejsa Alle. Jeg har mødt en dejlig mand, som har 2 børn. Med i købet fik jeg så også liige en mega sur og tvær X. Hun gør simpelthen alt for at genere og nu er det kommet dertil, at jeg har smidt håndklædet i ringen:-( Jeg orker simpelthen ikke mere!!! Hver gang børnene skal frem og tilbage får min kæreste et møgfald af den anden verden. Hun ringer og sender onde sms og er også gået så vidt, at hun mødte op en tidlig morgen og stod og råbte i næsten 1,5time... Min kæreste bliver MEGET ked af det og fjern. Jeg kan godt forstå, at han bliver ked af det. Men det slider også på mig og det går jo også ud over mine børn. Han trækker sig fuldstændig væk. Vi bor ikke sammen, men er sammen så meget som muligt... Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare det eller hvad jeg skal gøre??? Har været nødt til, at holde en pause fra det/ham... Tiden når vi var sammen var meget præget af om hans X var i godt humør eller ej. Jeg har hele tiden troet, at han ville vende sig til det og ikke tage det så tungt, men tvivler på, at det bliver bedre. Og gør det ikke det, ja så kan jeg ikke klare det:-( Har I nogle erfaringer eller gode råd? Føler mig pisse egoitisk, at jeg er gået fra ham, men har det virkeligt dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Signe1704-vb

Det er virkelig svært... Kan du ikke bede ham få afklaret alt omkring sin eks og så lave en aftale med hende om at han henter og bringer i institution? På den måde er de helt fri for at ses. En mulighed kunne jo også være at ses hos dig og at han så slukker sin telefon. Han kan jo give andre vigtige personer dit nummer. Jeg ved ikke om det kunne være en løsning - jeg har heldigvis aldrig selv været i den situation. Håber i får det løst og ellers synes jeg det er helt fint at bakke ud. Du og dine børn skal trives bedst muligt ;)

Anmeld

9. maj 2010

Johannamor-vb

Jeg taler godskelov ikke af erfaring, for det må være en hæslig situation at være i... Men selvfølgelig skal din kæreste gøre sig fri af sit tidligere forhold, hvis du skal kunne holde ud at være sammen med ham. Du er ikke spor egoistisk, når du trækker dig. Det er selvfølgelig svært, ikke kun for mig her men også for dig at vide præcis, hvorfor x´en er så sur - selvfølgelig synes du, at din kæreste er evigt dejlig, men der kan være ting i deres fælles fremtid, som gør at hun har masser af grunde til at være frustreret, indebrændt osv osv. Og der er kun én i hele verden, der kan løse de problemer - det er din kæreste. Det kan være, at x´en opfører sig som en heks, men ofte kan man jo også se tingene fra den anden side, og i hvert fald er det sjældent kun den ene i et forhold, der er skyld i, at det gik i stykker... Jeg håber, at han griber handsken, når du fortæller ham, hvad der skal til for at få dig tilbage igen.

Anmeld

9. maj 2010

Alenemortil2drenge-vb

Han siger, at han er helt afklaret omkring det meeen.... De er 2 uger hos deres mor og så 1 uge hos ham og de bytter om søndagen. Ud over det tager han pigerne når hun skal noget i hendes uger, så de ses ofte... Han vil helst samarbejde med hende og det forstår jeg godt, men hun behandler ham meget dårligt og jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke får nok? Men jeg forstår heller ikke hende, hun var utro og gik selv... Første gang hun var utro gav de det en chance, men her anden gang gik hun endeligt! Forstår ikke, at hun er så ond? Hvis ikke jeg holdt så meget af ham, ja så var det jo meget nemt bare at løbe... Det er rigtig øv!

Anmeld

9. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Pu ha - det er da noget værre rod :ohmy: Jeg har erfaringer med X'er ;) Jeg har fundet ud af nogle ting - og de plejer at holde så nogenlunde.. Sådan som fyren omtaler og omgås sin X, siger en hel del om ham selv - hans plads i forholdet, og medansvar for bruddet... Du fortæller, at det er hende der har været utro hele to gange - og enhver ny kæreste vil selvfølgelig synes det er synd for ham, og at det er godt, han er kommet ud af det. Nogle af de X'er synes tit, at de stadig har ret til at bestemme over fyren, selvom han er flyttet og kommet videre - og nogle af fyrene lader X'en fortsætte med at bestemme over dem.. Ved ikke, om det er fordi, de inderst inde ikke er kommet over bruddet, eller de måske tror, at samarbejdet omkring børnene vil glide lettere, hvis de føjer X'en.. Jeg synes det er fornuftigt af dig, at du har sat det på stand by - er sikker på det er hårdt for dig, men du blir nødt til, at passe på dig selv og dine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.