Min søn på snart 11 mdr. er startet dagpleje op, og hold nu fast hvor har det vist sig at være et mareridt..
Liam har altid været en glad dreng og vi har altid bare kunnet aflevere ham til nye ansigter og fremmed han ikke har set uden nogen brok, og jeg havde derfor heller ikke drømt om at dagpleje start ville blive sådan en plage...
Min dp-mor synes jeg skulle være hos dem den første gang så det gjorde vi så, og her var han meget tæt på mig hele tiden. Det var så en fredag vi havde første dag, og det var total usmart, så anden gang blev jo så mandag, hvor jeg aflevere ham om morgnen og siger farvel og go dag til dem... Vi havde aftalt jeg skulle komme igen efter halvanden time til at starte med, men efter blot 50 minutter får jeg sms fra dp-mor at hun synes jeg skal komme og hente ham, får han er meget overvældet og har grædt uafbrudt siden jeg kørte og hun kunne ikke trøste ham..
Jeg haster hen for at hente ham og ganske rigtig er drengen fuldstændig udmattet og ulykkelig... Derfor synes min dp-mor at det er bedst vi tager det fuldstændig stille og roligt, og at jeg skal være hos dem de følgende dage.. så hele sidste uge sad jeg så hos hende og glanede, og ja hun er rigtig sød men havde bare ikke regnet med aat skulle sidde der hver dag, og det havde hun nok heller ikke.
Jeg kunne så mærke at da vi nåede torsdag, var Liam lidt mere tryg ved hans dp-mor og vi aftalte at jeg lige sku prøve og smutte i en 15 min. tid... Da jeg kom tilbage fortalte hun at han var blevedt ked af det igen, men at det overhovedet ikke var nær så slemt som den første gang. Så nu skal vi så prøve igen mandag, men jeg ved bare vi ikke kommer uden om hyleri osv. og det er de rjo ikke noget at gøre ved.
Synes bare det er så uoverskueligt og kan slet ikke se hvornår og hvordan det skal komme til at køre.
Derudover blev han jo også syg fordi de andre børn var snottede og forkølede.. Han er vildt pylret hele tiden og ja bare slet ikke den glade lille dreng vi før i tiden havde... Det skal lige siges at han stadig ingen tænder har fået så måske det kan være grunden...
Han er bare blevet så angst for fremmede og selv familiemedlemmer som han ikke ser så ofte. Og så er det altså kun mig der durr lige i tiden...
Det er sgu hårdt at være mutti!
Anmeld