ventetøj til store piger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

ønskebørn74

missKat skriver:

uhh må derind igen så!!!
er på vej 

http://www.sipp.dk/shop/ventetoej-str-42-60-2s.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

sarahb

Tjek kajogviola ud på trendsales.
De laver fede slaske bukser og fede tunikaer også til "store" piger og det er fedt tøj der Slanker... Du kan give dem mål og så kan de sige om de laver det.. Det er hjemmesyet og super kvalitet De er lige blevet udråbt til ugens bruger på trendsales..
De laver børne tøj men også til kvinder og gravide

Jeg levede i deres bukser under min graviditet

Anmeld

4. september 2009

missKat

sarahb skriver:

Tjek kajogviola ud på trendsales.
De laver fede slaske bukser og fede tunikaer også til "store" piger og det er fedt tøj der Slanker... Du kan give dem mål og så kan de sige om de laver det.. Det er hjemmesyet og super kvalitet De er lige blevet udråbt til ugens bruger på trendsales..
De laver børne tøj men også til kvinder og gravide

Jeg levede i deres bukser under min graviditet

har faktisk været derinde, men synes der bukser virkede meget slasket og tænkte netop ikke de slanker 

Anmeld

4. september 2009

sarahb

Så tager du fejl det gør de super meget.. min søster og mor vejer selv lidt ekstra og de bukser er bare guld værd og sidder såååå flot og De slanker meget Det er dem der laver det og de ville absolut ikk lave noget til dem selv der slasker og man ikk ser godt ud i De laver SÅ SÅ SÅ mange til overvægtige kvinder og de kommer tilbage og køber flere og flere (se evt deres kommentarer og ratings)
Men du skal selvfølgelig selv synes det er dig og du er pæn i dem, men fra en der arbejder i branchen så er de SÅ FEDE

Anmeld

4. september 2009

missKat

sarahb skriver:

Så tager du fejl det gør de super meget.. min søster og mor vejer selv lidt ekstra og de bukser er bare guld værd og sidder såååå flot og De slanker meget Det er dem der laver det og de ville absolut ikk lave noget til dem selv der slasker og man ikk ser godt ud i De laver SÅ SÅ SÅ mange til overvægtige kvinder og de kommer tilbage og køber flere og flere (se evt deres kommentarer og ratings)
Men du skal selvfølgelig selv synes det er dig og du er pæn i dem, men fra en der arbejder i branchen så er de SÅ FEDE

må se på dem igen så

tak for tippet 

Anmeld

4. september 2009

sarahb

det synes jeg betemt du skal gøre
Jeg er ved at få et par i sort silke til mig selv... mums de er så gode.. Drømme buksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.