Forvirret kartoffel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Signe1704-vb

Da vi sad og spiste aftensmad idag udbrød min datter på 2 år pludselig: Denne her kartoffel er forvirret - den må du spise mor :laugh: Jeg aner ikke hvad hun mente, men vi fik os et godt grin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Griner - ja nogle gange kommer der altså nogle rigtig sjove udbrud fra de kære små. Det kunne være sjovt, at vide, hvad hun mente :cheer:

Anmeld

6. maj 2010

Signe1704-vb

Ja det kunne jeg også godt tænke mig, men hun kunne ikke forklare det.

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Hvor sødt :laugh: Det har vi også prøvet med vores store dreng.....da jeg var indlagt med den mindste spiste Alexander og far jo morgenmad hjemme alene....og far syntes at Alexander skulle have coco pops når nu mor ikke var hjemme.... Så han fik en skål og lige pludselig kigger Alexander op og siger ' far, denne her pops er farlig....den tør jeg altså ikke spise.... Far kigger ned i skålen og kan se den ikke ligner de andre men forsøger at forklare at han altså godt kan spise den...... Da Alexander er færdig med at spise ligger der 1 coco pops i skålen.......og det er den der ikke ligner de andre.....den var altså for farlig til at spise :P

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: En vis portion sund skepsis kommer man langt med..

Anmeld

6. maj 2010

ma08-vb

Herlige kommentarer - kom gerne med flere eksempler :laugh:

Anmeld

7. maj 2010

Signe1704-vb

Farlige coco pops. Den var god. De finder simpelthen på de sjoveste ting :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.