Hvor tit er I på biblioteket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Caidas-vb

Desværre alt for sjældent. Vores biblioteks åbningstider passer ikke med mine arbejdstider. Da jeg gik i skole, var jeg altid på bib. når jeg egentlig skulle have historie eller geografi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg bruger det alt for sjældent, men vores har nu heller ikke så fine tilbud. Når jeg endelig får forvildet mig derned låner jeg en masse, som jeg så får afleveret for sent og derfor har en regning liggende næste gang jeg kommer :blush: Men NU må jeg altså tage mig sammen og komme derned med alle ungerne. Jeg skal i øvrigt også finde et godt mønster til nogle bukser ;)

Anmeld

9. maj 2010

Pikora-vb

Signe1704 skrev:
Jeg bruger det alt for sjældent, men vores har nu heller ikke så fine tilbud. Når jeg endelig får forvildet mig derned låner jeg en masse, som jeg så får afleveret for sent og derfor har en regning liggende næste gang jeg kommer :blush: Men NU må jeg altså tage mig sammen og komme derned med alle ungerne. Jeg skal i øvrigt også finde et godt mønster til nogle bukser ;)
Signe, har du ikke mulighed for at blive oprettet som bruger på nettet til jeres bibliotek? Hos os kan man tilmelde sig at få en mail nogle dage før lånetiden udløber, og hvis man så ikke lige har mulighed for at komme på biblioteket, kan man bare forny sine lån over nettet. Det kan man gøre flere måneder i træk, hvis der ikke er andre, der har reserveret bøgerne :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.