Tøser i 3. klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Det var godt at høre! Respekt, fordi du ringede til hende. Hendes datter lyder til at minde om en pige fra min yngste søns klasse - og her står de stakkels forældre gang på gang fuldstændigt uforstående over for, hvad deres datter kan arrangere af intriger og decideret ondskabsfulde påfund. Jeg får altid helt ondt af dem og kan ikke få ind i mit hoved, hvordan to roooolige, venlige og lidt forsigtige mennesker kan få et barn med så ekstreme evner inden for manipulation og rænkespil. Et par eksempler: Pigen går til spejder med min søn og et par andre fra klassen. Hun vil ikke have, at en anden pige fra klassen også skal gå til spejder, så hun fortæller denne, at der er helt fyldt op i gruppen, og at nye ikke kan komme til. Herefter siger hun til min søn og de andre, at de ikke må fortælle den pågældende pige, at der faktisk ER plads til flere. Samtidig arrangerer hun i øvrigt, at hendes bedsteveninde begynder til spejder... Hun har også lånt en mobiltelefon af en elev fra en anden klasse og sendt en SMS til en dreng, hvor hun udgav sig for at være hans kæreste - og slog op med ham! 4. klasse - hun bliver spændende at følge :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Charlotte d. 17. skrev:
4. klasse - hun bliver spændende at følge :blink:
Ja pu ha :woohoo: Er også stødt på den type - undrer mig over, hvor lang tid det lykkes dem, at slippe afsted med det :huh:

Anmeld

6. maj 2010

Signe1704-vb

Det var dog ekstremt. Det lyder jo helt sygt at opføre sig sådan. Håber da de andre børn står lidt sammen mod sådan en, så hun ikke overtager al magt fuldstændig. Jeg siger ikke at hun skal holdes udenfor, men jeg håber da ikke de andre hopper med på hendes dumme idéer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.