Når man drømmer skønne drømme. (Tina og Trine)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Vinker

Sikke dog en sød og rørende drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

anna-jonas

Det var en dejlig drøm......................både at Tina og Liva fik besøg af moster, og at Trine skal ha' tvillinger. Det er selvfølgelig en af hver................en viking og en lille fe-prinsesse.

Jeg drømmer også rigtig meget i perioder..............og nogle gange føles det så virkeligt det jeg drømmer.

Anmeld

5. september 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hej piger.

Nu ved jeg ikke hvor meget I tror på drømme og det med at man får besøg fra den "anden side". Men nogle gange kan man bare vågne og huske alt fra sin drøm.

Jeg kan ofte drømme om min far som døde da jeg var 14 år. Det er oftes når jeg er ked af det eller har brug for et godt råd. I nat havde jeg en rigtig dejlig drøm:

Malucca og jeg er ude at gå, Malucca er større end hun er nu, for vi er på vej til en legeplads, M sidder i en klapvogn.

Vi skal mødes på legepladsen med Tina og Liva. Liva og Malucca har en legedate, som de så ofte har (i min drøm, irl bor vi jo i hver sin ende af landet)

På vejen til legepladsen er der en ung pige med os, som vi vil overraske Tina og Liva med. Tina kender nemlig denne unge pige. Liva kender også pigen, men det ved Tina ikke.

Da vi ankommer til legepladsen, står Liva og Tina der allerede. Tina bliver først en smule forvirret, for det første Liva siger til den unge pige er "Hej Moster" og derefter løber Liva over og giver hende et kram. Den unge pige er nemlig Anika<3 Tina og Anika, spørger så om det er i orden de går en tur, og om jeg vil se efter Liva. Da de har en del de skal tale om. Da de kommer tilbage siger Anika at nu bliver hun nødt til at tage afsted igen. Men at hun vil komme forbi en anden dag. Og til Liva siger hun " vi ses moster´s prinsesse, husk nu vi skal lege med dukkerne næste gang vi ses"

Da Anika er gået spørger Tina mig, hvor jeg kender Anika fra, hvortil jeg svare, at hende kender jeg skam heller ikke, men "pigen så bare så rar ud, og da hun så spurgte mig om jeg var på vej til jer, og om vi så skulle følges. Svarede jeg selvf."

Tina og Liva går så hjem, hvorefter Malucca og jeg skal gennem en skov får at komme hjem. Da vi kommer ud i skoven kan jeg høre babygråd, jeg kan ikke helt finde ud af hvor det kommer fra jeg kikker mellem træerne, men kan ikke finde nogen babyer... Jeg bliver så ked af det, for jeg vil ikke gå, hvis der er en lille baby der har brug for min hjælp.

Jeg går lidt længere op af stien, der stå min far. Han peger i en retning. Jeg går så den vej. På en lille stubbe sidder der 2 meget små babyer. De er kun på største med feer. De græder rigtig meget. De sige de ikke kan finde deres mor og far. De siger deres mor og far hedder Trine og Søren og om jeg vil hjælpe dem, med at finde hjem, for de har været væk rigtig længe. Jeg følger dem lidt på vej og forklare dem at de ikke må være ked af det mere, og så hvilke vej de skal og at de meget snart er hjemme. De smiler til mig og giver Malucca et kys og siger tak. Og så er de væk....

Derefter vågner jeg med det største smil på læben.... For jeg håber og tror at jeg ved hvad min drøm i nat betyder.

HUuuuuulkkkk!!!!!

Anmeld

5. september 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

HUuuuuulkkkk!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.