Skoringen Søndergade Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Soap-vb

Skoringen Søndergade Århus holder ophørs udsalg så der er 30% på ALT i butikken + der er fede kollektions prøver fra blandt andet Dockers til 100 kr minus 30% = 70 kr!!!!! (sko der plejer at koste 5-600kr) Så til dem der bor Århus og omegen, en god mulighed for at spare et par kroner på sommer sko og sandaler Jeg har været der ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Soap skrev:
Skoringen Søndergade Århus holder ophørs udsalg så der er 30% på ALT i butikken + der er fede kollektions prøver fra blandt andet Dockers til 100 kr minus 30% = 70 kr!!!!! (sko der plejer at koste 5-600kr) Så til dem der bor Århus og omegen, en god mulighed for at spare et par kroner på sommer sko og sandaler Jeg har været der ;)
Er der så overhovedet flere tilbage til os andre? ;) Forhåbentlig bruger du ikke str. 37?

Anmeld

1. maj 2010

Soap-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Soap skrev:
Er der så overhovedet flere tilbage til os andre? ;) Forhåbentlig bruger du ikke str. 37?
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Nej nej jeg er en str 40 ;) Det var også børnene der blev shoppet til i dag :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.