Han går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Meesalith-vb

Ja jeg skriver her, fordi han egentlig er et vuggestuebarn, men han fylder først 1 år på torsdag. Han har taget de første skridt i dag! Han er blevet helt hooked på det, og har gået 4-5 skridt flere gange mellem faren og mig :) Jeg er helt vildt stolt! Hvornår gik jeres første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Tillykke tillykke - det er helt vildt sejt B) Min dreng blev 1 år i mandags - og vi er nået til 2 - 3 skridt. Synes det ser helt vildt sjovt ud - det er totalt vildt, at tænke på, at de snart spurter rundt :motion:

Anmeld

30. april 2010

Hobitten-vb

Selvfølgelig er du stolt.. Du er vel mor.. :laugh: :laugh: Jeg går også her og venter på at det skal ske... Min bliver et år på mandag, og tog et par skridt den anden dag - men kun den ene gang. Han er ikke meget for at slippe.. Han kan stå selv i lang tid, men vil hellere sætte sig, end at tage det lille skridt hen til os. Men regner med at det kommer inden for den nærmeste fremtid..

Anmeld

1. maj 2010

Soap-vb

Tillykke :) Det er da en mile pæl når et barn tager de første skridt, og jeg ønsker dig tillykke med du rent faktisk har set det og at det ikke foregik i vuggestuen :) Mine har gået ved 9-10 mdr , min mellemste var faktisk kun 8,5 mdr men han er også en meget motorisk dreng som så ikke gad meget for sproget før han blev omkring 2 år ;)

Anmeld

1. maj 2010

Meesalith-vb

Mange tak. Ja det er en helt vildt fed følelse at han er blevet så stor. Men det er også lidt vemodigt. Det giver et 'flashforward' til den dag han kommer fuld hjem, og skal forsøge at gå, selv om han er mega stiv :laugh: Jeg så det faktisk ikke første gang. Han var på besøg hos sin veninde, og moren øvede med ham. Men da han kom hjem igen, og hun fortalte det, så begyndte vi også bare at øve rigtig meget. Dog så jeg første gang han tog et enkelt skridt ud i værelset. Det var hjemme hos morfar, og han ville hen til morfar, da han tog skridtet. Det er en måned siden, og han er først begyndt at gå rigtigt nu.

Anmeld

1. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Tillykke :) Håber da min den mindste vil gå lige så hurtigt som jeres.....min den største var 15 måneder før han begyndte at gå sådan for alvor....og han var omkring 11,5 månede da han begyndte at gå samtidig med at han holdte fast i sofa eller bordet..... Det er en stor oplevelse når de tager deres første skridt...noget man aldrig glemmer :)

Anmeld

1. maj 2010

ma08-vb

Ja det er rigtig skægt med de første skridt, og det varer ikke længe før de bare løber rundt hele tiden! Min var godt 13 mdr. før hun gik selv, men vi var sikre på, at hun egentlig godt kunne, men bare ikke turde give slip! Egentlig havde hun gået et stykke tid, hvor vi bare havde holdt fast i kraven eller ladet hende støtte let ved at holde hende i hænderne. Til at begynde med, da hun 'endelig' turde selv, gik hun med hænderne bag hovedet, det så lidt skægt ud ;)

Anmeld

6. maj 2010

als-vb

Min tøs tog de første skridt en uge efter 1 års dagen og ved 13/14 måneder stavrede hun rundt på de små tykke ben som havde hun aldrig kravlet.

Anmeld

6. maj 2010

Webredaktøren-vb

Tillykke - det er et fedt øjeblik for både barnet og især forældre ;) når de tager de første stavrende skridt. Min datter gik da hun var 13 måneder, mens knægten var motorisk super hurtig og allerede gik, da han var 10 måneder... det gjorde jeg ifølge min mor også selv :motion:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.