Tynde lår giver tidligere død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra avisen.dk

Der er tilsyneladende en sammenhæng mellem omkredsen på ens lår og risikoen for at dø for tidligt.

Tynde lår giver tidligere død

Hvis du synes, at dine lår er alt for tykke, og at de burde strammes lidt op eller ind, så kan du måske trøste dig med resultaterne af en ny undersøgelse.

Dine runde former kan nemlig sikre dig en længere levetid end kvinder med modellår. Undersøgelsen viser nemlig, at kvinder med tynde lår risikerer at dø tidligere end kvinder med tykke lår.

Ifølge undersøgelsen er grænsen på omkring 60 centimeter. Hvis omkredsen på låret er mindre end 46 centimeter, er risikoen for at dø for tidligt fordoblet i forhold til de mennesker, der har større lår.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

matryoshka

Ej, hvor mærkeligt! Mine er 53 cm, og det skal jeg vist ikke være alt for glad for længere.. hm.

Anmeld

4. september 2009

Pia.

Hold op jeg lever længe så *GG* gir nu ikke meget for de undersøgelser om den slags ting - men meget sjovt...

Anmeld

4. september 2009

Tynen

Yes sirs!
Så er der håb for mig!! 

Anmeld

4. september 2009

Jules

Så kommer jeg til at leve meget længe...lol

Anmeld

4. september 2009

oo

jep så! jeg fik målt ben da jeg skulle opereres og have støttestrømper og mine ben er en cm længere i omkreds end de er i længde

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er lige før jeg har præmielår så. Jeg har lige målt mine til 58,5 i omkreds. Mon ikke jeg lever et dejlig langt liv så?

Anmeld

4. september 2009

ønskebørn74

Så bliver jeg mindst...250 år gammel gg....

Anmeld

5. september 2009

dorthemus

Tænk engang  Så kommer jeg til at leve læææænge

Anmeld

5. september 2009

Jordbærpigen

Nå for søren da.. så er jeg da lige på kanten til at skulle igang med at finde en gravsten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.