Prinsesse-kagepynt i netto :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige købt en dåse, med forskellige lyserødt, og lilla og sådan glimmer halløj i netto for en tyver. Dr. Oetker

OG - En æske med 3 forskellige glimmer-kage-skrive gelé  Også for en tyver og også Dr. Oetker.

Jeg skal ikke lave prinsessekage ligenu, men jeg syns det var billigt og ligger godt i min 'ting til kager-kasse'

Men det var bare mere, hvis der nu var nogen der skulle lave prinsessekager, så var de der!  NU... altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

mor_sabina

Zafir skriver:

Jeg har lige købt en dåse, med forskellige lyserødt, og lilla og sådan glimmer halløj i netto for en tyver. Dr. Oetker

OG - En æske med 3 forskellige glimmer-kage-skrive gelé  Også for en tyver og også Dr. Oetker.

Jeg skal ikke lave prinsessekage ligenu, men jeg syns det var billigt og ligger godt i min 'ting til kager-kasse'

Men det var bare mere, hvis der nu var nogen der skulle lave prinsessekager, så var de der!  NU... altså...

Godt tip. Ærgerligt man har en søn så ER DER NOGEN DER SKAL BRUGE EN PRINSESSEKAGE

Anmeld

5. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Jamen så må jeg da fluks i Netto.....man kan aldrig få for meget prinsesse-pynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.