Godmorgen tomme køkeskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Webredaktøren-vb

Kender I de morgener, hvor man åbner køleskabet, og så er den ekstra liter mælk man troede man havde på forunderlig vis drukket :laugh: Det sker heldigvis ikke så tit, da jeg er god til at opdage det om aftenen og så må løbe i 7-11, men til morgen stod den på toast i stedet for morgenmad med mælk. Da jeg så møder på arbejdet som den første i dag, og glæder mig til min første kop morgenkaffe... så er køleskabet sørme også tom for mælk :angry: Damn!... men ellers godmorgen til alle ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Spunk-vb

Argh - det er bare en af de værste måder at starte dagen på. Her står den som regel på havregrød hvis mælken på mystisk vis er forsvundet.

Anmeld

28. april 2010

Leah-vb

Kan altså ikke huske at det nogensinde er sket :P :lol:

Anmeld

28. april 2010

Mor-3-vb

Ork jaa :laugh: det sker også hjemme hos os... Er så trals når det sker..Men er ikke sket i længere tid, for har en datter på 4 år, der er hurtig, når vi er ude at handle. siger husk mælk mor.. eller om aftenen... Så kan man høre, at hun har prøvet det et par gange, at vi er løbet tør for mælk.. griner Og forresten nu vi lige taler om tomme køleksabe :laugh: Har nogen af jer så hørt, at super bedst bringer vare ud.. det er bare super, de bringer ud efter kl 16 til hverdag..

Anmeld

28. april 2010

ma08-vb

Det sker af og til, at manden lige har nuppet det sidste af et-eller-andet og så bare liige har glemt at sige det/købe nyt/skrive på huskesedlen. Men det er nu mest andre ting som fx hk. tomater, og det er altså ret ærgerligt at stå og mangle til kødsaucen ;)

Anmeld

28. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Sikke da en træls morgen - men kender det godt selv. Det er heldigvis ikke sket længe, men enten tigger jeg et glas hos naboer, eller også får min datter et glas juice i stedet.

Anmeld

28. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det er også sket her......især før vi fik børn ;) men det er nu ved at være længe siden det er sket sidt, for med en bette mand på 3 år som bare eeeelsker mælk ja så er det bare med at have hylden fyldt med mælk ellers bliver han hidsig :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.