Ikke for sarte sjæle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Soap-vb

Frede, jeg er nødt til at spørge : Er det din sarthed som gør at du skrive sk'' i stedet for at bar skrive skide ? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Webredaktøren-vb

Frede skrev:
Hvordan kunne du vide, at han havde lavet stort? Går du ud og tjekker bagefter? Sådan noget holder jeg overhovedet ikke øje med, og jeg opdager såmænd heller ikke, når folk går på mit wc. Jeg har aldrig tænkt den tanke, at nogen ville holde øje med mine toiletbesøg, når jeg er på besøg... tror jeg har fået et kompleks nu og aldrig vil låne andres toilettet - i hvert fald ikke for længe af gangen :blush:
Det var ikke meningen at give nogle komplekser :blush: Og jeg tror måske, at min sarthed hænger sammen med, hvem det er. Når mit kære familiemedlem rejser sig lige efter maden og siger 'Nå, nu tror jeg sørme lige jeg må på toilettet', og så er væk i 30 minutter, så er der ikke så meget overladt til fantasien :huh: Jeg har også en bramfri veninde, der konsekvent træder ind ad døren og siger 'Puha, hvor skal jeg skide', så det skal hun åbenbart altid ved 17-tiden... :laugh:

Anmeld

28. april 2010

Spunk-vb

Altså hvis man skal så skal man vel. Men det der med at sidde og hyggeskide i lang tid, det må man sgu gøre derhjemme. Det er jo totalt uselskabeligt. Og så er det for øvrigt klamt hvis folk glemmer at bruge børsten - det kan jeg kun være enig i.

Anmeld

28. april 2010

Webredaktøren-vb

Spunk skrev:
Altså hvis man skal så skal man vel. Men det der med at sidde og hyggeskide i lang tid, det må man sgu gøre derhjemme. Det er jo totalt uselskabeligt. Og så er det for øvrigt klamt hvis folk glemmer at bruge børsten - det kan jeg kun være enig i.
Det er præcis, det jeg mener Spunk!

Anmeld

28. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja altså det mindste man gøre er da et bruge børsten og åbne vinduet hvis der sådan et.....det er jeg også enig i.... Men altså skal jeg så skal jeg.....og ja det er da ikke fordi jeg elsker at lave stort på andre folks toiletter men hellere det end at få ondt i maven og blive total oppustet..... MEN jeg bruger altså også altid børsten, åbner vinduet eller bruger en spray hvis der er sådan en.....vinduet bliver åbnet inden jeg har påbegyndt det jeg nu skal for så hænger 'duften' ikke i luften når man er færdig........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.