Alene-aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2010

kongster-vb

Så er manden taget til Paris og skal være der til torsdag. Han har indtil nu ringet til mig 3 gange, sendt et antal sms'er og været på chatten! Samt sendt sms'er til datteren. Jeg derimod glæder mig lidt i smug til at have et par aftener for mig selv. Det sker ret sjældent og selvom jeg elsker min mand højt og han næsten altid sidder foran computer og høfligt overlader sofa og fjernbetjening og dvd-afspiller til mig, så er det bare noget andet at have det helt for sig selv! Jeg skal ikke engang lave noget specielt. Ikke have veninder ovre eller se film som han ikke gider. Er det mærkeligt at synes at ro i stuen er en gave fra tid til anden? Det får ham jo til at lyde som en forstyrrende støjmaskine, hvilket slet ikke er sandt. Men jeg glæder mig ikke til at skulle sove alene. Dobbeltsengen er stor når man ligger alene i den :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Elverpigen-vb

Jeg kan sagtens følge dig Kongster, jeg nyder også de aftener jeg har alene. Hver tirsdag, mødes min mand med sine venner, så der har jeg det meste af aftenen for mig selv. Vi har i hele vores forhold, også taget på weekend ture hver for sig en gang i mellem. Han med sine venner og jeg med en god veninde og med roklubben. Det er godt (mener vi) for parforholdet at opleve ting hver for sig, og ikke altid være sammen om alting.

Anmeld

27. april 2010

Leah-vb

Tror det er meget sundt at kunne nyde sit eget selskab og noget tid for sig selv - specielt når man er så intenst sammen i hverdagen som man er når man har små børn. Jeg glæder mig altid rigtig meget til en aften for mig selv, og nyder faktisk også at sove alene i dobbeltsengen, så jeg rigtig kan brede mig :)

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Jeg er helt enig. Skønt at være alene engang imellem. Drømmer om to dage i træk hvor manden smutter med børnene. Kunne være helt fantastisk, men det sker nok ikke foreløbig. Jeg nyder også at have sengen for mig selv, men min mand breder sig også ret meget om natten og vil gerne holde om mig HELE natten. Det er selvfølgelig dejligt at han godt kan lide mig, men jeg sover bare så dårligt når jeg ikke kan bevæge mig frit :blush: Min mand smutter ud og spiller kort hver tirsdag og er væk med arbejde ca hver anden onsdag, men det er ikke helt det samme når alle ungerne er i huset - jeg kan jo ikke rigtig larme og spille høj musik ;) Og med små børn er man jo lidt obs på om de vågner selvom de plejer at sove.

Anmeld

27. april 2010

Lars F-vb

Uha - et par alene-dage, hjemme hos sig selv. Det er så fedt. Ikke at det sker så tit, men så er det så meget bedre når det lykkes. Sidst tror jeg var da fruen var en uge i Frankrig med koret i starten af efteråret. Og, ja - den slags tid er alt for meget værd til at smide den ud på byture og larm. Næh - ro med sig selv, selv vælge tempo og rækkefølge. Det er så godt.

Anmeld

28. april 2010

Mor-3-vb

Har det på samme måde.. manden min tog afsted sidste torsdag morgen på øvelse.. Og kommer hjem imorgen, har bare nydt det :) Det er der jo intet forkert i.. men nu glæder vi os alle 4, til han kommer hjem igen :cheer: Det er jo også sundt, at være væk fra hinanden.. :) Bare nyd det det :laugh:

Anmeld

28. april 2010

ma08-vb

Leah skrev:
Tror det er meget sundt at kunne nyde sit eget selskab og noget tid for sig selv - specielt når man er så intenst sammen i hverdagen som man er når man har små børn. Jeg glæder mig altid rigtig meget til en aften for mig selv, og nyder faktisk også at sove alene i dobbeltsengen, så jeg rigtig kan brede mig :)
Lige mine ord! I december var min mand væk en uges tid, og jeg havde slet ikke tid til at nyde bare én stille aften (efter at datteren var lagt i seng), fordi jeg havde været alt for dårlig til at sige nej til alskens invitationer. Det betød bare, at jeg var mega træt da min mand kom hjem :silly: Så det var dumt af mig at sige ja til alle de aftaler, især fordi jeg faktisk elsker at være alene af og til, men ikke så ofte har mulighed for.

Anmeld

30. april 2010

Titte-vb

Når min mand tager afsted til klubaften med sine 'nørde helikopter venner' laver jeg ikke andre aftaler. Jeg nyder de aftener, tager langt bad, ordner ben og andre steder på kroppen ;) hører Lisa Ekdahl, det er ikke lige hans musik, og generelt gør jeg det jeg har lyst til.. Så jeg nyder det når han er væk, det er godt for os begge er vi enige om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.