mit lille søde tankegang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Willysmor-vb

Jeg er 23 år, og ved at tage en uddannelse, som er færdig hertil august, i samme måned starter min bedre halvdel på sin SU-berettiget uddannelse og er færdig om 5 år... i samme måned bliVEr min søn 2 år. og jeg kunne rigtigt godt tænke mig barn nr. 2, men kan man ha 2 børn oveni en uddannelse og et fuldtidsjob, hvordan har jeres situation set ud da i fik barn nr 2, og hvor mange år er der imellem jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Mor-3-vb

Da vi fik barn nummer 2-3 for vores nummer 2 var tvillinger :) der var vi begge i job.. og vores datter var lidt over 2 år, da drengene blev født.. og det går fint :) var da hårdt i starten, men nu nyder de den lille aldresforskel der er :) og jer er 29 nu.. Og ja man kan da godt have 2 børn, selvom situationen ser sådan ud med forældrenes job og uddannelse...

Anmeld

27. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi har lige fået barn nummer 2...der er 3 år mellem dem og vi er begge i arbejde.....jeg arbejder kun 25 timer om ugen så det er jo ikke noget problem med hensyn til aflevering og afhentning ig børnehave og dagpleje. Hvordan det hele ser ud når jeg starter op efter barsel vides ikke...... Da jeg gik på seminariet gik jeg i klasse med flere som have 2 eller flere små børn og det havde de ikke de store problemer med....så jeg tror da også at det sagtens kan lade sig gøre......hvorfor skulle det ikke kunne det ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.