Vind billetter til Fårup Sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. april 2010

vgf-vb

Jeg har fundet et godt link hvor man kan vinde billetter til Fårup Sommerland :P Held og lykke :-) PS. kender I andre gode konkurrencer med børne-præmier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Webredaktøren-vb

Tja, der er jo vores eget site her, hvor der altid er et overflødighedshorn af konkurrencer på højkant. Lige nu et par rejser, en balancecykel, en klapvogn, en trip trap stol og meget meget mere ;) Deltag her!

Anmeld

27. april 2010

vgf-vb

ok, de ser også gode ud :-) Men jeg kunne ikke lige se kravene til jeres konkurrencer, hvis der er nogle? Dvs. bliver man tilmeldt nyhedsbrev eller lignende, eller er det bare lodtrækning, hvor man kun bliver kontaktet hvis man vinder?

Anmeld

27. april 2010

Webredaktøren-vb

Ja, du svarer på et spørgsmål og får tilsendt præmien, hvis du er den heldige vinder. Vindere offentliggøres også på Konkurrencesiden :klap:

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

vgf skrev:
ok, de ser også gode ud :-) Men jeg kunne ikke lige se kravene til jeres konkurrencer, hvis der er nogle? Dvs. bliver man tilmeldt nyhedsbrev eller lignende, eller er det bare lodtrækning, hvor man kun bliver kontaktet hvis man vinder?
Du binder dig ikke til noget overhovedet. Det er ren lykkepose ;)

Anmeld

27. april 2010

vgf-vb

Super, så må jeg hellere deltage i dem også. Kan man deltage flere gange i samme konkurrence? Evt. en gang om ugen eller lignende. Jeg fandt også denne konkurrence om 20 pakker Huggies bleer. Den kræver dog både nyhedsbrev og masser af spørgsmål, men præmien er god ;-)

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

vgf skrev:
Super, så må jeg hellere deltage i dem også. Kan man deltage flere gange i samme konkurrence? Evt. en gang om ugen eller lignende.
du kan deltage så mange gange du orker. Der er ikke noget loft.

Anmeld

27. april 2010

vgf-vb

ok, drukner I ikke i besvarelser så? Jeg har i hvert fald lige deltaget 4 gange i Malta konkurrencen ;-)

Anmeld

27. april 2010

Webredaktøren-vb

Jo, vi har mange deltagere - især på de store præmier, men generer os ikke ;)

Anmeld

27. april 2010

Soap-vb

Åh ja der er mange gode præmier her på VB , en klapvogn så fed den er til at dø for :laugh: Men jeg var faktisk ikke klar over man kunne deltage mere end en gang per konkurence så tror da pokker jeg aldrig vinder noget :dry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.