Åhh nej, har haft indbrud :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Soap-vb

Hvor jeg føler med jer ... Vi havde forsøgt indbrud eller måske endda hjemmerøveri hvem ved, sidste sommer og jeg er stadigt paranoid omkring det til tider, dette var ved højlys dag, vi har så heldigvis en meget stor hund som de mødte i haven og blev jaget væk Jeg tror slet ikke jeg ville kunne magte at de rent faktisk havde været inde som ved jer Og det allerværeste at de har taget arvegod, hvor er det ærgeligt, jeg håber politiet finder det igen men oddsene er desværre minimale Vildt nok politiet kom ud til jer, jeg har hørt om sager hvor de bar har sagt at hvis der ikk er personskade så tag billeder og kom på stationen og lav en anmeldelse, de kom heller ikke her da vi havde besøg, det havde de ikk resourcer til :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Leah-vb

Føler virkelig med jer, og ligesom andre tænker jeg at hvor er det godt at jeres datter ikke er stor nok til at forstå hvad der foregår ...

Anmeld

27. april 2010

Laurie-vb

sur og utryg!! to af mine børn har haft indbrud... det er ikke så meget det, som bliver taget... som de psykiske mén... min søn var endda hjemme, og det var ikke så godt. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.