Babyalarmer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Pernille34

Jeg er på udkig efter et par babyalarmer..

Jeg har hørt og læst meget om mærket Super Nova, men jeg syns at det er nogle vanvittige priser..

Jeg har også kigget på mærket Philips Avent, der har flere forskellige modeller, bl.a. SCD 470/480.. 

Jeg kunne godt tænke mig en alarm der lyser, når babyen f.eks. græder eller er urolig..

Jeg vil meget gerne høre både gode og dårlige erfaringer med forskellige babyalarmer..

Jeg er rimelig lost, da der findes mange forskellige mærker og de kan alle sammen noget forskelligt..     

Pernille / 14 dage til kejsersnit            

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Brams

Vi har endnu ikke besluttet os for en alarm, men jeg har kun hørt gode ting om Super Nova. Min søster som fødte i februar startede ud med en Avent, men var langt fra tilfreds og har nu investeret i en Super Nova som hun, trods den høje pris, er super glad for at hun købte.

Anmeld

4. september 2009

saxa

Kan kun anbefale Super Nova, den er super god - og lever op til vores forventninger..  
God weekend

Anmeld

4. september 2009

Tina2

Super Nova er ok, men der ER altså steder den ikke kan finde signal, som fx i vores hus......! Og vi har altså ingen problemer med signal ellers....

Så jeg solgte min og købte istedet walkies i Harald Nyborg til 250 kr, og de er bare fantastiske!!!!!!!!
Nu bruger jeg dem ikke pt, men skal da nok ha en bebs mere engang og skal ikke bruge andre end dem:-)

Anmeld

4. september 2009

sarahb

jeg sværger til supernova, der er temp. på og den lyser når bebs græder...
den er så go men der er mange der sælger dem på dba fx.

Anmeld

4. september 2009

mor_sabina

Pernille34 skriver:

Jeg er på udkig efter et par babyalarmer..

Jeg har hørt og læst meget om mærket Super Nova, men jeg syns at det er nogle vanvittige priser..

Jeg har også kigget på mærket Philips Avent, der har flere forskellige modeller, bl.a. SCD 470/480.. 

Jeg kunne godt tænke mig en alarm der lyser, når babyen f.eks. græder eller er urolig..

Jeg vil meget gerne høre både gode og dårlige erfaringer med forskellige babyalarmer..

Jeg er rimelig lost, da der findes mange forskellige mærker og de kan alle sammen noget forskelligt..    

Pernille / 14 dage til kejsersnit            

Jeg har selv en Phillips (gul) som jeg købte på skiftselv.dk til 169 den er testvinder i rabatten. Men synes ulempen ved alm. alarmer er at de først "tænder" når baby græder og derfor kan man ofte høre dem gennem vinduet kort før de går i alarmen. Og hønemoren her blev nervøs for at hoste osv. ikkke ville gå igennem så jeg investrede altså i en med video og jeg har aldrig været lykkeligere 
Vil lige kommentere indlægget om walkie talkie fra harald nyborg. Da jeg var gravid og handlede ind læste jeg et sted at det ikke er lovligt med walkie talkier da de holder blokere en linje og det er de linjer som lastbilchauffører og posten bruger (sådan forstod jeg det ihvertfald)
Held og lykke i jagten

Anmeld

4. september 2009

Bondepigen

Vi bruger bare walkie talkier fra Harald Nyborg til 300,-. De fungerer udmærket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.