Er vintertøjet lagt væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Har ikke nået, at bytte om endnu - og gudskelov for det :cheer: Den store tog helt frivilligt varmt tøj på i morges - har ellers kæmpet lidt med hende de sidste morgener, for hun har fået en masse nyt sommertøj, som bare skal luftes B)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Elverpigen-vb

Webredaktøren skrev:
Jeg nåede lige at skifte vinterdynen ud med sommerdynen, inden det igen blev iskoldt i Danmark, selv om vi er i april :(
Det er godt nok tideligt at du er ude med sommerdynerne. Jeg er noget af en frossenpind og eeeeelsker min varme dyne, kan godt bruge den året rundt :) Jeg har endnu ikke vasket vinterovertøjet og lagt det væk. Men det vare nok ikke længe.

Anmeld

23. april 2010

ma08-vb

Lagt væk er vintertøjet ikke helt endnu, men jeg tvivler på, at flyverdragten kommer på igen. Har fundet efterårets termotøj frem igen, det ser ud til at være passende for temperaturen. Men hold da op et vejr, og frostgrader igen i nat??? :blink:

Anmeld

24. april 2010

MetteNB-vb

Har ikke pakket vintertøjet væk, men satser på at gøre det i morgen. Nu må sommervejret da være på vej ;0)

Anmeld

25. april 2010

Lars F-vb

Det er nogen uger siden jeg hængte vintertøj til side og lagde vanter og denslags på en høj hylde i klædeskabet. Tøserne går i jakker der passer til forår men har lidt varme, eller i en rigtig forårsjakke når det er lunt. Jeg går i min tynde cykeljakke; når et er koldt ryger der noget fleeche under. Vintertøjet kommer unden ingen omstændigheder frem igen foreløbig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.