Babysalmesang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg fik en brochure ang babysalmesang og tænkte; 'det er sgu en anelse for alternativt'. Men besluttede at give det en chance, så vi ikke altid ender i svømmehallen. Og hold op hvor var skægt.. Vi skulle danse, synge, der blev synget for/med hver eneste baby, lege sanglege, svinge babyer i lagner, ligge under klokkehimmel, der blev tændt lys for babyerne osv. Alle sanserne blev stimuleret. Det var fantastisk at se hvor fedt Alma synes det var, så jeg må bide mine tarvelige tanker i mig igen - og så er det også ret hyggeligt at babyerne ligger på tæppe sammen bagefter, mens vi spiser nybagte boller. :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Soap-vb

Bar det du skriver salme så tænker jeg kristendom og dermed nej tak :) Men dejligt du har haft en god oplevelse med det :)

Anmeld

19. april 2010

Spunk-vb

Vi fik også tilsendt en brochure med reklame for babysalmesang. Jeg må tilstå, at jeg blev lidt irriteret. Bare fordi det er på kirkekontoret nyfødte børn skal registreres, så bør de ikke misbruge deres viden om hvem der har småbørn til at sende reklamer ud. Når vi har været ned og navngive vores datter burde det give sig selv, at hun ikke skal døbes, og dermed heller ikke skal gå til babysalmesang. Men fedt for jer, at i hygger jer med det.

Anmeld

19. april 2010

Det var netop også min tanke.. men at det er religiøst lader jeg fise ind gennem et øre og ud gennem et andet. Der er desværre ikke så mange andre tilbud i min by mht babyrytmik eller lign

Anmeld

19. april 2010

Synes heller ikke at 'det offentlige' på den måde skal udnytte deres viden. Jeg var godt nok blevet spurgt i forbindelse med tilmelding til barnedåb om jeg evt var int.

Anmeld

20. april 2010

Signe1704-vb

Jeg må vist tage mig sammen og komme afsted. Har hørt mange der synes det er godt.

Anmeld

20. april 2010

Mor-3-vb

Det er rigtig hyggeligt at gå til babysalmesang, gik til det, med mine tvillinge drenge... Og alle er jo velkommen.. Er ikke selv religiøs, men mine drenge fik meget ud af det.. Så hvis man har muligheden, så gør det :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.