Puky Wutsch cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Hobitten-vb

Nogen der har erfaring med den?? Er den værd at bruge penge på?? Den store har en Puky løbecykel, som han bruger RIGTIG meget, og overvejer denne 'mindre' model til lillebrors 1 års fødselsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Webredaktøren-vb

Ingen erfaring med den lille model, men vi har været rigtig glad for den store model som min søn fik omkring 3-årsalderen. Nu går vi så og overvejer, om han kan springe støttehjulene over for balancen er jo ret god efter at have brugt løbecykel...

Anmeld

17. april 2010

Hobitten-vb

Der er rigtig mange børn fra min børnehave, der er gået direkte fra løbecyklen til den to-hjulede.. Og det var også mit håb at vores kunne gøre det, så derfor købte vi løbecyklen til ham, da han blev tre.. :) Men ved ikke helt med den lille model.. Den store har jo brugt hans scooter meget, og sådan en skal lillebror da også have (da storebror ikke helt er færdig med hans.. ;) ) Men jeg tænkte lidt at Puky cyklen ikke er så stor at skræve over, og han derfor ville kunne bruge den lidt før.. Men den koster jo også 400 - så er den det værd?? Nogen bud??

Anmeld

17. april 2010

lib1982-vb

Kendte den ikke, så var lige inde og lure... 'altså undskyld mig', men er det ikke bare en avanceret udgave af de klassiske scooter??? :blink:

Anmeld

17. april 2010

Hobitten-vb

Jo egentlig.. Og netop derfor er jeg også i tvivl om den er pengene værd.. ;) Men den er ikke så stor mellem benene - synes nemlig den ældste var stor før han havde glæde af scooteren, før benene kunne nå nok til at han kunne skubbe sig frem.. Hvis den nu havde kostet 150, havde jeg nok bare købt den - men 400 er sq mange penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.