En meget bedre dag idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2009

TbCp

Selvom dagpleje ungerne har været sure og tvære alle 4 og vi har haft en forfærdelig nat

Jeg håber ikke i bliver trætte af at der ind imellem kommer sådan et tude indlæg fra mig. Ind imellem er savnet bare så overvældende at jeg næsten ikke kan bære det!

Idag er langt bedre.

Og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer til mit indlæg igår. Det er virkelig noget der varmer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

mariamiss6

det lyder rigtig godt synes jeg.....

man skal bruge de midler man har, og her er vi jo, så fortsæt du bare med dine indlæg uanset humøret........

Anmeld

4. september 2009

Bondepigen

Jeg vil i hvert fald godt "lægge øre til". Det er jo osse vigtigt, at du får taget de tudeture istedet for at holde igen. Så hober det sig bare op indeni, så læs bare af og skriv dine følelser og tanker herinde.

Anmeld

4. september 2009

oo

åh Tina, jeg vil være din affaldskværn for evigt

Anmeld

4. september 2009

anna-jonas

Skriv for dælen, Tina..........SKRIV!!! Det hjælper at få det ud................se dagen i dag blev bedre, fordi du fik sat ord på nogle følelser.

Ha' en skøn Liva-fri weekend.

Anmeld

5. september 2009

JustAnotherName

Jeg er et MEGA følsomt menneske....
Så selvfølgelig kunne jeg ikke besøge din søsters hjemmeside uden at fælde tårer.

Der er skam ingenting at sige til, at nogle dage er benhårde at komme igennem. Savnet vil jo altid være det, og spørgsmålet "hvorfor?"
For det er virkelig dybt urimeligt. Og du skal have lov til at have dage, hvor du føler dig rigtig ked af det. Og brug da endelig "os" alt det du kan og vil.

Sender dig et knus.

Det glæder mig at du har haft en bedre dag idag. At du kan føle savn og være ked af det, men også samle dig og få dit overskud tilbage.
Så længe dit liv ikke går i stå af det, så er der intet galt i at du har sådanne off-dage. Det er kun naturligt!

Jeg synes det er flot at du har lavet siden til minde om Anika.
Og at du sætter ord på og viser dine følelser omkring det.
Og jeg er ikke i tvivl om, at Anika ved at du elsker hende - og at det er gengældt! Hun følger helt sikkert med i dit liv med Carsten og Liva ....deroppefra    

Anmeld

5. september 2009

Betina88

Jeg synes det er dejligt at nogle hjælper folk med deres humør .. Så bare skriv , TbCp ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.