Elektroterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

207 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Titte-vb

Er der nogen af jer der har prøvet det? Bailine kører med det, og det er rigtig dyrt. Jeg har så fået et andet sted anbefalet, og jeg skal love for at der blev masseret deller idag. Er du gal mand, :woohoo: det var sådan at jeg lå og dinglede fra side til side..... sådan føltes det. Nå, men det hersens elektroterapi, koster 1299 for 10 gange. Ikke specielt dyrt, synes jeg, når jeg skal afsted 2 gange ugentligt. Det kan jeg være med til. Det trækker musklerne sammen, og den behandling jeg får svarer til at dyrke motion ca. 6 timer i et fitnescenter, siger de kloge. Jeg blev målt forskellige steder på kroppen inden behandlingen, og alle mål blev skrevet ned. Der blev målt 2x lår, 2x knæ, talje, hofte, og under brystet. Efter behandlingen blev jeg igen målt, tilsammen 12.5 cm mindre end før. :woohoo: Da det er musklerne der bliver sat i sving, så sker der også en fedtforbrænding. Så nu er jeg spændt på at se hvor meget det hjælper, har tænkt mig at fortsætte med det når jeg har fået lavet GBY operationen, for det gør at huden trækker sig bedre sammen, og så kan jeg måske slippe lettere når jeg skal have overflødig hud væk engang..... Og for at det ikke skal være løgn, så hoppede jeg lige på cyklen og tog en tur langs diget på 7 km på 20-25 min.... energi siger jeg.... måske det skyldes ferie og godt vejr :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Leah-vb

Jeg prøvede det hos Bailine efter min sidste fødsel for snart 5 år siden. Jeg synes at det gjorde ondt som 'ind i helvede', og jeg bilder mig ellers ind at jeg har en ok smertetærskel ... Resultatet var ikke overvældende, men jeg tabte mig da nogle få centimeter rundt omkring. Det lyder helt vildt imponerende med 12.5 cm efter én behandling - waw! Held og lykke med det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.