Hvor er det skønt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Hvad så med de steder hvor du normalt kommer ?? :P ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Hobitten-vb

Har nok egentlig altid syntes at det var rent luksus med rengøringshjælp.. Men må indrømme at jeg bliver mere og mere fristet, især efter at have læst om flere herinde, der er glade for deres rengøringshjælp. Og jeg synes det er svært nok at få tid til det nu - hvordan skal det så ikke gå når jeg starter på arbejde lige om lidt.. :dry: Må man spørge hvor meget I andre betaler for den hjælp I får??

Anmeld

13. april 2010

Elverpigen-vb

Heidi Nielsen skrev:
Hvad så med de steder hvor du normalt kommer ?? :P ;)
:lol: , jeg tænkte mest på at jeg fik støvet af oven på en reol, og den er død besværlig, for det er nogle ubehandlede træhylder, så støvet hænger fast og er næsten ikke til at få af.

Anmeld

13. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Hobitten...vi betaler 100 kr i timen for vores rengørings hjælp.....og hun bruger 2-2,5 timer hver anden uge....og vi slipper hende ALDRIG :laugh: Elverpige.....nåh tænkte nok det var noget i den stil...men kunne bare ikke lade være med at komme med den.....sorry.... :) :P :laugh:

Anmeld

13. april 2010

Elverpigen-vb

Heidi Nielsen skrev:
Elverpige.....nåh tænkte nok det var noget i den stil...men kunne bare ikke lade være med at komme med den.....sorry.... :) :P :laugh:
Det er helt ok, jeg kunne godt se det morsomme bag efter :silly: ;)

Anmeld

13. april 2010

Spunk-vb

Vi giver 125 i timen. 2 timer hver uge.

Anmeld

19. april 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Vi har min lillesøster på SU til at komme hver torsdag. Der støvsuges, vaskes gulv og tørres støv af. Andre gange ordner hun badeværelse eller køkken. Hun får en skilling, og har sit eget vasketøj med, så det kan snurre mens hun gør rent og bliver så til aftensmaden. Om mandagen svinger hun forbi på vej hjem fra skole og støvsuger. Vi er enormt glade for det, og min søster er glad for at besøge Alma ugentligt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.