Afstemning om dato til Baaboon City!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

FrkT

suanne85 skriver:

Er der noget for Emils alder?

I børnelegelandsafdelingen er der et hjørne og et rum bagved for de helt mindste... der er babyrutschebaner og en af de der postmand Per kasser, som man kan sætte sig ind i og så spiller den musik og bevæger sig lidt. De ting var der i hvert fald sidst jeg var der, så ja, der er også noget for dem på hans alder :-) Kan ikke helt huske hvad de andre ting i småbørnsafdelingen var, men der var i hvert fald flere. Jeg havde en dreng på godt et år med derud, og han morede sig i hvert fald gevaldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Vingummien

FrkT skriver:

I børnelegelandsafdelingen er der et hjørne og et rum bagved for de helt mindste... der er babyrutschebaner og en af de der postmand Per kasser, som man kan sætte sig ind i og så spiller den musik og bevæger sig lidt. De ting var der i hvert fald sidst jeg var der, så ja, der er også noget for dem på hans alder :-) Kan ikke helt huske hvad de andre ting i småbørnsafdelingen var, men der var i hvert fald flere. Jeg havde en dreng på godt et år med derud, og han morede sig i hvert fald gevaldigt

Oki det lyder da super

Anmeld

5. september 2009

louisepigen23

jeg kan den 14 og den 21...

Marcus og jeg vil hvertfald gerne

ved i hvad entreen koster?

Anmeld

5. september 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Er der noget for Emils alder?

Jeps det er der det er nemlig et super sted for alle aldre.

Anmeld

5. september 2009

FrkT

louisepigen23 skriver:

jeg kan den 14 og den 21...

Marcus og jeg vil hvertfald gerne

ved i hvad entreen koster?

Ja, prisen er 85 kr pr person for 4 time. Børn under 1 år er gratis og børn over 1 år går for voksenpris (altså 85 kr). Dog er der grupperabat, hvis vi bliver mindst 10 personer, så koster det 75 kr pr person - så skal vi bare huske at gå ind og købe billet som gruppe, og ikke hver for sig  Man får sådan et armbånd på i en eller anden farve, og så når der er gået 4 timer siger de fx at nu skal alle med grønt bånd smutte, og det gør de hver time med dem der har været der i 4 timer.

Anmeld

7. september 2009

Lone Jakobsen

jeg har stemt på den 21 da det er den eneste weekend hvor jeg har alle mine børn.

Anmeld

7. september 2009

Mutti2

Nøøøøj en genial ide  

Vi kommer 2 stk.

Havde selv tænkt mig at tage derned, men det er da 1000 gange sjovere at tage med jer

Glæder mig super meget

Knus Pernille

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Det lyder super godt... Kæreste - Mand er meget velkommen os...

Anmeld

13. september 2009

Mira0911

Ikke flere der er med på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.