Må man klage lidt når manden bestemmer sig for at dratte ned fra en stige og pådrage sig et alvorligt brud på håndleddet og en forstuvet fod?
Han kom slemt til skade i går aftes da han var ude og bygge på vores hus. Kl 20.30 kalder han på mig da han er faldet ned og har sindsyge smerter i hånden. Er godt nok sygeplejerske, men det krævede nu ingen videre uddannelse indenfor sundhedsektoren for at se at der var et slemt brud. Fik i hast fat på naboen der kom og sad ved mine 3 sovende børn og så ellers afsted til skadestuen. Der var vi så til kl. 01.00 i nat. Han fik i første omgang gips på og skal så ind og opereres i morgen da håndkirurgerne idag har skønnet at det var nødvendigt. Han har sindsyg mange smerter så jeg har fyldt ham med smertestillende plus skaffet stærkt smertestillende så nu kan han i det mindste holde ud at være til.
Det er hamrende synd for ham, men har sgu også lidt ondt af mig selv. Står her med 3 børn og er pludselig alene om alt, samtidig med at jeg kan kigge ud på et hus som mangler at få lagt tag og det skal død og pine være færdigt meget snart så vi kan komme videre til fase 2 :S OG SÅ ER MIN VASKEMASKINE GÅET I STYKKER :( :( :( :(
Så her var lige en god gang brok, men havde skisme lige brug for lidt luft også selvom der ikke er mange andre end dig Bibi der kender mig her :unsure:
Anmeld