Ideer til den gode barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Signe1704-vb

Jeg er ved at tage erhvervsøkonomi på niveau C.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Elverpigen-vb

Hvad med at tage i babybio? Det må de da også have der hvor du bor Spunk. Jeg har selv været afsted nogle gange, det er hyggeligt, og så kan man nå at få set nogle af de nye film B)

Anmeld

8. april 2010

Spunk-vb

God idé. Jeg har tænkt på det et par gange, men det sker kun 1 x/måned her i området, og de første par måneder kunne jeg ikke overskue det, og de sidste par gange har det været i uger hvor der skete en masse andet. Men jeg skal nok komme afsted på et tidspunkt :) .

Anmeld

8. april 2010

kongster-vb

Og Spunk - pas nu lige på du ikke spænder dig selv for hårdt for... Da jeg var på barsel med den første syntes jeg at jeg 'burde' gøre en masse og jeg tæskede rundt og gik på museum og til babysvømning og rytmik og mødregruppe og alt muligt andet. Og fik aldrig sovet nok og var helt til rotterne. Jeg syntes at jeg burde stimulere mig selv og barnet hele tiden. Ungen blev overstimuleret og kunne ikke sove og jeg tabte 20 kg på et halvt år af at drøne sådan rundt. Med det næste barn sov jeg når han sov. Jeg hyggede mig hjemme og gik tur hvis jeg havde lyst og lavede ingenting hvis jeg havde lyst. Han sov skønt og virker ikke specielt understimuleret idag - til gengæld var og er han et dejligt roligt barn i balance med sig selv... Så det er fint at tage i bio og gå ture i byen. Hvis du har lyst!! Men lad være hvis du synes det stresser dig. Du kommer ikke til at fortryde det bagefter. Du kommer til at tænke på at du gik med din søde lille baby og så hende vokse. Ikke at du så en film i biografen. Take it easy :-)

Anmeld

9. april 2010

Spunk-vb

Jeg skal nok passe på mig selv. Det meste af tiden hygger vi bare rundt herhjemme - det eneste faste er rytmik. Men nogle gange kan jeg mærke, at jeg trænger til at komme ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.