Kære Debay-forum,
Jeg er ved at blive desperat og retter nu mit spørgsmål til de kloge folk, som benytter dette site.
Jeg fødte for 1 år siden og mangler 5 kilo for at være på normal vægten igen. I samme periode har min gemal som selvstændig været ramt af finanskrisen og resultatet har bl.a. været, at han har søgt nogle 'sutteklude' i form af rødvin, vingummi, for mange portioner aftensmad, McDonald til frokost etc. Resultatet er, at han nu har taget 25 kilo på, ialt 100 kilo, og jeg tænder bare overhovedet ikke på ham mere. Øv!
Vi har altid haft en dejligt - om end lidt trivielt - sexliv, men efter babys fødsel kan jeg slet ikke komme igang igen. Jeg vil egentlig gerne, men kan slet ikke fordybe mig og nyde det store menneske, som jeg ikke engang kan nå at holde omkring mere!!
Vi har talt om at hjælpes ad med en sund kost, lidt motion osv., men der sker intet og imens bliver han mere og mere indebrændt over den manglende sex herhjemme. Jeg nænner ikke at sige til ham, at min manglende lyst hænger sammen med hans overvægt, da jeg ved, at 1. Han vil blive SÅ ked af det og 2. Det vil bare gøre det mega-kejtet for ham, når vi på et tidspunkt får sex igen.
Jeg mangler - som skrevet - selv 5 kilo og føler ikke, jeg kan tillade mig at kaste med sten, når jeg selv bor i et glashus, hvis I forstår :-)
Hvad mener I? Bør jeg kaste mig lystent over min mand (og elske ham ubetinget trods overvægt) eller hva kan man tillade sig at stille af 'krav', når man selv går rundt med 5 kilo på sidebenene??
Hjælp mig. Hjælp mig.
Bedste hilsner fra Haren
Anmeld