Forsikringere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Mira0911

Når i melder ind i en forsikring - Familieforsikring osv...

Meddeler i så os at har en sygdom?

Jeg snakkede med en for et par dage siden..
Hun fortalte hvis man ikke meddelte forsikringen at man havde en sygdom f.eks Epilepsi  - Så kunne det blive politi anmeldt og man blev anholdt...

Jeg har aldrig hørt om det...

Har i ?
Det er da ikke alle forsikringer der går op i ens sygdom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Når i melder ind i en forsikring - Familieforsikring osv...

Meddeler i så os at har en sygdom?

Jeg snakkede med en for et par dage siden..
Hun fortalte hvis man ikke meddelte forsikringen at man havde en sygdom f.eks Epilepsi  - Så kunne det blive politi anmeldt og man blev anholdt...

Jeg har aldrig hørt om det...

Har i ?
Det er da ikke alle forsikringer der går op i ens sygdom?

forsikringen skal vide hvis du har en sygdom der er der hele tiden eller kommer i perioder da du har den sygdom inden du melder dig ind til din forsikring. Det er også med til at du får den helt rigtig forsikring for dig.

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

forsikringen skal vide hvis du har en sygdom der er der hele tiden eller kommer i perioder da du har den sygdom inden du melder dig ind til din forsikring. Det er også med til at du får den helt rigtig forsikring for dig.

Så Skal jeg da hvert fald selv have min egen forsikring... Det må jo så hedde Familieforsikring for mig...

Anmeld

4. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Så Skal jeg da hvert fald selv have min egen forsikring... Det må jo så hedde Familieforsikring for mig...

Ja du kan jo lave en på hele familien, selvom den er for hele familien skal du jo skrive om hver enkel person

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja du kan jo lave en på hele familien, selvom den er for hele familien skal du jo skrive om hver enkel person

Hmm... På If.dk så jeg ikke noget om sygdom oplysninger om de forskellige personer...

Anmeld

4. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hmm... På If.dk så jeg ikke noget om sygdom oplysninger om de forskellige personer...

Tror du skal ringe til dem og høre ad. De viser ikke lige så meget på deres hjemme side som i de breve du får sendt efter du er tilmeldt.
Så ring og hør dem ad om de har nogle regler indenfor det,  da du gerne vil være helt sikker inden du tilmelder sig, eller send dem en mail.
Det vil jeg gøre inden, så man er helt sikker

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Tror du skal ringe til dem og høre ad. De viser ikke lige så meget på deres hjemme side som i de breve du får sendt efter du er tilmeldt.
Så ring og hør dem ad om de har nogle regler indenfor det,  da du gerne vil være helt sikker inden du tilmelder sig, eller send dem en mail.
Det vil jeg gøre inden, så man er helt sikker

Super... Det prøver jeg...

Anmeld

4. september 2009

CRS

Dutte84 skriver:

det er heller ikke altid let med alt det forsikrings halløj...

Men hvis du har noget kronisk sygdom vil jeg få det fortalt, du sikker på at være dækket ind hvis der sku ske noget...

også altid med forsikringer så hver sikker på hvilket selskab du vælger, der er meget stor forskel i pris og dækning osv. Man bliver nemt forvirret og måske ikke får det rigtige...

Forsikrings selskaber skal jo tjene penge, så hav altid i baghovedet at de ikke er der for at hjælpe andre end dem selv håber du finder ud af det

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

CRS skriver:

det er heller ikke altid let med alt det forsikrings halløj...

Men hvis du har noget kronisk sygdom vil jeg få det fortalt, du sikker på at være dækket ind hvis der sku ske noget...

også altid med forsikringer så hver sikker på hvilket selskab du vælger, der er meget stor forskel i pris og dækning osv. Man bliver nemt forvirret og måske ikke får det rigtige...

Forsikrings selskaber skal jo tjene penge, så hav altid i baghovedet at de ikke er der for at hjælpe andre end dem selv håber du finder ud af det

Jeg kan heller ikke finde hoved og hale i det...

Jeg finder skam nok ud af det...

Anmeld

4. september 2009

CRS

Dutte84 skriver:

Jeg kan heller ikke finde hoved og hale i det...

Jeg finder skam nok ud af det...

ja du skal bare give dig selv tid, så går det...

Har i IF i forvejen eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.