Er der andre hjemmegående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

4mor-vb

Tak skal du have Leah, jeg kunne ikke byde det næste hold det samme, for jeg havde det så skidt med at skulle aflevere de andre ;) Jeg havde sagt at jeg gik hjemme til de skulle starte skole, men nu har jeg ændret mening for hvis det kan hænge sammen så bliver jeg hjemme mens de stadig er i de små klasser, så kan de have venner med hjemme og slippe for SFO, den var mine to store kede af at gå i nemlig. Men jeg skal jo nok i gang igen - men som kontoruddannet hænger de job ikke på træerne og med små børn er jeg ikke øverst på listen af dem der bliver valgt - så jeg skal nok finde en helt anden levevej til den tid - men den tid den sorg - nyder at gå hjemme og det gør mand og børn også, manden især fordi han pendler og til tider har rejser med arbejdet og så køre det hele megte nemmere når jeg så ikke SKAL afsted hver morgen og kan tage mig af dagligdagen med ungerne ;) Ja hurra for forskelligeheden - så bliver det hele meget sjovere ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Signe1704-vb

Hvor er jeg dog misundelig på jer. Bare vi havde råd. Hvis vi virkelig ville kunne det lige hænge sammen, men der ville ikke være råd til noget som helst - ingen ferier, ingen istandsættelse af hus og hvis vaskemaskinen gik ville det vælte vores økonomi. Det synes vi alligevel ikke hænger helt sammen. Desværre slutter min barsel snart og så begynder hverdagen for alle. Her i huset nyder alle godt af at jeg er hjemme nu - jeg er her når den store kommer fra skole, min mand laver intet husligt herhjemme og datteren på 2 år har hver uge 1-2 fridage og bliver aldrig hentet efter kl. 15. Øv hvor ville jeg gerne bytte med jer. Jeg stemmer for at kvinderne skal hjem til kødgryderne igen ;)

Anmeld

28. april 2010

4mor-vb

Lige præsis - på en måde så skal de hjem til kødgryderne igen, dem det vil og har lysten - for der er jo mange som ikke kan gå hjemme og sådan er vi jo så forskellige ;) Men vi regnede på det da vi fik nr 4 og hvis jeg skulle arbejde efter barsel så skulel det være på deltid, pga min mand pendler, og jeg selv vil hente - og ved at jeg har kontorjob så skulle jeg selv pendle og så skulle vi bruge en bil til og bare en deltidsløn ville ikke kunne dække udgifterne til to inst.pladser og en ekstra bil - så kunne vi bedre klare den kun med mandens indtægt.

Anmeld

28. april 2010

Signe1704-vb

Må jeg spørge hvor i bor siden i skal pendle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.