Jeg har jo gang i et stort projekt, nemlig at komme ned i vægt. Derfor gider jeg ikke shoppe tøj, for hvorfor give penge for noget som jeg inden længe ikke længere kan passe??
Nå, men så skal vi altså så til min onkels 60 års fødselsdag i aften, og onsdag skal jeg til en venindes 50 års fødselsdag.........
Jeg gik derfor ind og lurede i en af butikkerne inde i Esbjerg, og fandt den fedeste sorte ballonkjole, kort model med korte ærmer, den måtte jeg bare eje.
Sad så i aftes og kom til at tænke på, at jeg da vist også manglede et par halvhøje sko til at have på, vel vidende at min str. 41 ikke ser lige godt ud i alle sko, og slet ikke de små spinkle sandaler der ellers ser ret fede ud....... :P :P :P
Fandt så et par sko fra Vagabond, med en hæl på der er til at gå på, og plads nok til hele pladen.......
Så nu er jeg ekviperet til den store fest, for lige omkring 1000 kr.
Men det jeg glæder mig allermest til, er at jeg ikke behøver købe mit tøj i Zizzi, men at jeg forhåbentlig kommer til at kunne gå ind i alle de butikker jeg vil, for at se om de har noget jeg kan LIDE, fremfor noget jeg kan passe :woohoo: :woohoo:
Anmeld