Gave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.436 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Mor til to-vb

Jeg har ikke været her noget tid, skal nok forklare senere. Lige nu har jeg brug for et par forslag til en gave. Min store pige skal begynde i bh efter påsken. Vi glæder os naturligvis, men skal jo også sige farvel til vores super dagplejemor. Jeg ville egt. gerne give hende en ting som hun kan have til minde om pigen, men jeg ved simpelthen ikke hvad. Jeg ved hun ville blive glad for noget wellness, men det er jo rimeligt hurtigt overstået. Hvis hun nu fik wellness kunne hun måske få noget pigen selv har lavet, men tror I ikke hun har rigeligt af sådan noget i forvejen? Og er det bare noget pjat at jeg tænker at det skal være en 'holdbar' gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Møe-vb

Jeg kan godt forstå din usikkerhed - jeg ved heller ikke, hvad jeg skal købe når det bliver min tur. Så beklager, men ingen gode forslag herfra...

Anmeld

25. marts 2010

Mor til to-vb

Jeg søgte lige på nettet. Flere dagplejere har skrevet at det er rart at få noget blivende, men at man jo ikke kan blive ved med at gemme, for så bliver huset fyldt. Og det er jo også begrænset hvor mange smykker man kan gå med. Det de er blevet mest glade for er de kort der har været ved gaven. En enkelt skrev at hun havde fået en stikkelsbærbusk, og at hun tænkte på drengen hver gang hun plukkede fra busken. Der ud over fandt jeg dette digt: Du er her når mor og far de går, gi'r mig tryghed og forstår. Tørrer kærligt tårerne mine, får mig ofte til at grine. Leger og danser dagen lang, giver et kram når jeg har trang. Følger mig i stort og småt, sørger for jeg har det godt. Tak for alle de dejlige dage, nu vil jeg ud i verden tage. Jeg vil længes, jeg vil savne, men nye ting jeg nu vil favne. Du har givet mig den bedste start, på livet som nu tager fart. Den største tak på denne jord, fra .... og fra far og mor

Anmeld

25. marts 2010

Mor-3-vb

Du er her når mor og far de går, gi'r mig tryghed og forstår. Tørrer kærligt tårerne mine, får mig ofte til at grine. Leger og danser dagen lang, giver et kram når jeg har trang. Følger mig i stort og småt, sørger for jeg har det godt. Tak for alle de dejlige dage, nu vil jeg ud i verden tage. Jeg vil længes, jeg vil savne, men nye ting jeg nu vil favne. Du har givet mig den bedste start, på livet som nu tager fart. Den største tak på denne jord, fra .... og fra far og mor Hvor er det bare et godt digt.. Og så sandt :) Da vores Datter sku stoppe hos hendes dagplejere.. købte vi nogle rigtigt flotte lysestager... ikke en dyr gave, men vi viste hun godt, kan lide at have lys tændt :) Og næste år er det vores drenges tur, til at sige farvel til hende.. Men noget personligt, som i måske ved, det kan hun godt li.. ved jo de tager billeder og gemmer tegninger fra børnene.. men noget til hende, som hun kan kigge på og blive mindet om den tid jeres barn var hos hende :) Hilsen en der har en super dagplejemor :laugh:

Anmeld

25. marts 2010

syvsover-vb

Hvor er det bare et sødt digt. Da Martin stoppede hos hans utrolige dejlige DPmor, skrev jeg selv et digt til hende. Martin gav hende et halskæde, og en kurv med blomst, kaffe og chokolade. Halskæden har hun faktisk ofte på når vi møder hende nede i byen, eller hvis vi besøger hende. Martin savner til tider stadigvæk hans dejlige DPmor, så vi har besøgt hende et par gange siden han er stoppet (han har gerne mødt hende nede i byen hvor de begge to har kæmpet med deres tåre så Det er endt med at han enten er blevet invitert eller han selv har spurgt om han må besøge hende, og han er ALTID velkommen) Det er simpelhen guld værd at have en god DP Held og lykke med gaven

Anmeld

25. marts 2010

Mor til to-vb

Ja det er guld værd. Der findes altså også rigtig mange af dem og jeg tror, at den man ender op med bliver elsket uanset hvad. Jeg endte med at købe 2 blåbærbuske til hende. Hun har fundet ud af at min pige elsker blåbær og har købt det nogle gange og er så også selv kommet til at elske det. Hendes mand arbejder i et havecenter, så jeg har lige tjekket med ham, at de har plads i haven :D .

Anmeld

25. marts 2010

syvsover-vb

Sikke en dejlig gave du er kommet frem til, den er jeg sikker på betyder en hel masse for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.