Youtube...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Riwe-vb

Min datter er igen igen syg inden for kort tid :( Så jeg tænkte om der er nogen der har ideer til yuotube klip der er underholdende for en på 14-15 måneder? Hun kan godt li' 'dancing pandas' og 'stregen', men det bliver jo lidt kedeligt i længden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Soap-vb

Måske søge på Teletubbies : )

Anmeld

24. marts 2010

Spunk-vb

Hvad med klip af andre babyer? F.eks. nogle der griner. Hunde og katte kunne måske også været et hit?

Anmeld

24. marts 2010

Signe1704-vb

Hvad med at finde nogle afsnit af bamses billedbog på DR.dk?

Anmeld

24. marts 2010

Riwe-vb

Tak for ideer, vi afprøver imorgen, hvis hun ikke er blevet frisk :unsure:

Anmeld

26. marts 2010

Mor til to-vb

min pige er helt vild med Shaun the sheep. hun er også lidt ældre end din pige, og nogle afsnit skal måske sorteres fra, men de er ret gode fordi der ikke bliver sagt noget. Det er ikke lavet til børn, men tjek det ud selv. Noget andet er den gamle askepotfilm. Der ligger en hel del klip på dansk på youtube med sangene fra filmen.

Anmeld

26. marts 2010

Spunk-vb

Hvad med Baby Einstein? Det er spunken vild med at se. Der er heller ikke meget tale, men klare farver - dyr, natur, kunst legetøj og klassisk musik.

Anmeld

26. marts 2010

Meesalith-vb

Måske søg på cartoon eller tegnefilm. Min søn elsker at se tegnefilmsklip med gode gamle sange i. Så skråler jeg med på sangen, og han hygger med mig og computeren :-) Og han får set alt det som jeg så dengang jeg var ung.

Anmeld

27. marts 2010

Spunk-vb

Denne her elsker jeg: http://www.youtube.com/watch?v=L95MDjOv98M Måske er det også noget for din datter.

Anmeld

28. marts 2010

lib1982-vb

Har en spunk i maven skrev:
Denne her elsker jeg: http://www.youtube.com/watch?v=L95MDjOv98M Måske er det også noget for din datter.
ååååå totalt klassiker - blir en smule nostalgisk :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.