Gravide husker dårligt eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Webredaktøren-vb

Husker du dårligere efter, at du er blevet gravid? En britisk undersøgelse viser blandt andet, at gravides evne til at huske, hvor de har lagt ting, falder i løbet af graviditeten. Læs artikel her! Personligt synes jeg mere, at jeg blev klodset i løbet af graviditeten :ohmy: Har du svært ved at huske, hvor du lagde vandrejournalen eller husker du som en elefant?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Elverpigen-vb

Jeg huskede som en si :laugh: Min chef måtte tit sige 'hvad var du lige i gang med!' Det var noget flovt, hele tiden at skulle blive mindet om, at man egentlig var i gang med noget, især de dage hvor der var travlt.

Anmeld

23. marts 2010

lib1982-vb

Jeg tror egentlig også jeg huskede dårligere - har nærmest OCD-lignende hukommelse normalt :ohmy: Tror det - for mig i hvert fald - handlede om, at der pludselig var andre ting der var vigtigere end hvor mine nøgler befandt sig osv... Har det på samme måde efter jeg har født - nogle ting / irritationsmomenter især er bare ikke så vigtige mere!!

Anmeld

23. marts 2010

Spunk-vb

Jeg har da et par gange panikket før et jordemoderbesøg fordi jeg ikke lige vidste hvor vandrejournalen var. Men når jeg slappede af og lige tænkte mig om kom jeg alligevel i tanke om det, så jeg tror egentlig ikke at jeg huskede dårligere under graviditeten. Til gengæld følte jeg mig meget klodset - også før jeg blev stor og elefant. Synes at jeg husker dårligere nu - tror at det er en blanding af søvnunderskud, periodisk stress og mindre kontakt med andre mennesker. Synes, at jeg tit mangler et bestemt ord.

Anmeld

24. marts 2010

Soap-vb

Det kan jeg ikke huske :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.