Sneen er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg var helt vild glad for ALT det sne vi har haft denne vinter og for min skyld måtte det gerne blive liggende...tror jeg burde flytte til et land med sne året rundt :P ......MEN når det nu ikke kan være anerledes ja så er det jo også meget hyggeligt at alle forårs blomsterne pipler op af jorden.....vintergækker, påskeliljer, hyacinter osv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Signe1704-vb

Det er fantastisk at det snart er væk. Det har jo ikke været lækker sne den sidste måned. Det har kun været is og beskidt sne. Jeg synes nyfalden sne er smukt og dejligt, men når det har ligget lidt er det ikke fedt mere. OG NU SKRIVER VI ALTSÅ FORÅR :) Så nu vil vi se forårsblomsterne komme og nyde de første solstrejf UDEN sne :cheer:

Anmeld

17. marts 2010

Mor til to-vb

JEG synes sne er fantastisk og lækkert, dog er det da irriterende så meget bilerne sviner den :laugh: Det største minus ved sneen er alt det tøj man skal pakkes ind i for at holde varmen. Og min lille trold kan jo næsten ikke bevæge sig, tøjet er jo ikke tyndere bare fordi hun er mindre. :) Men men men, det skal da blive lækkert med lidt sol og varme når det bliver forår den 21. marts (forårsjævndøgn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.