Hvor tit ser i venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Signe1704-vb

Vi har desværre meget forskellige behov for at se mennesker - min kæreste er helst fri (stort set) og jeg havde helst gæster eller besøgte venner hver weekend. Hvor meget ser i venner og familie? Ser i også venner i hverdagene? Vores venner er desværre ikke helt kommet igang med at få børn endnu og det er nogen gange lettere at være sammen med andre der bliver afbrudt hele tiden end nogle der ikke har børn. Jeg håber de snart kommer op i gear så vi kan lave nogle hyggelige grillaftner og lignende ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Jeamie-vb

Mistede stort set hele min vennekreds og netværk da jeg blev gravid. De 3 stk der blev hængende ser jeg ugentlig/hver anden. Ellers er det dagligt telefon kontakt. Sms primært. Min mand har heller ikke det behov, men han ser så også en masse mennesker hver dag grundet job, for ikke at snakke om den konstante ringen/snakken i telefon - også job, så kan godt forstå hvis han ikke gider det sociale til hverdag. Selvom jeg dog synes at det kunne være meget 'sundt' for ham at få 'sparket lidt dæk' 'brokket sig over konen', med andre mænd. Men det er jo bare min mening ;)

Anmeld

14. marts 2010

Soap-vb

Ikke så ofte som jeg gerne ville, men det er pga afstand

Anmeld

14. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Alle vores venner bor i Ikast/Herning, Århus og Skive så pga afstanden er det ikke så tit....men SMSen kører næsten dagligt :) Til gengæld er det et rigtig godt kvarter vi bor i og vi er blevet rigtig gode venner med vores naboer og dem ser vi ret tit.....vi laver ofte mad sammen i weekenderne og spiller spil når vi så har spist. Det er super hyggeligt.

Anmeld

14. marts 2010

Signe1704-vb

Heidi Nielsen skrev:
Til gengæld er det et rigtig godt kvarter vi bor i og vi er blevet rigtig gode venner med vores naboer og dem ser vi ret tit.....vi laver ofte mad sammen i weekenderne og spiller spil når vi så har spist. Det er super hyggeligt.
Lyder super hyggeligt. Jeg håbede også at det var sådan et kvarter vi havnede i, men desværre. Og min bedste veninde er lige flyttet over til kæresten i Viborg. Det var ellers dem vi så mest, men nu er det noget sjældnere. Heldigvis er planen at de flyttet retur om et år ;)

Anmeld

16. marts 2010

ORG-vb

Varierer veldig for vår egen del. Siden noen av våre venner bor 500 m bortenfor, mens avstanden til andre et Kattegat + 1 500 km.. Eller ”Norge på langs”. Vi bor heller ikke slik til at man 'bare kommer forbi' her hos oss. En tur bør planlegges litt, i alle fall i helgen. Pga en ferje eller to (eller tre), f eks. Men et eller flere av våre vennepar ser vi nesten daglig, om så bare for 10 – 15 min. Og i enhver helg, unntatt et par VELDIG arbeidskrevende, vil vi enten ha besøk eller (evt og) være gjester selv. Stort sett er gjesteværelset opptatt en natt eller to hver helg, i alle fall i sommerhalvåret. Noe mer besværlig å reise i Norge i vinterhalvåret :).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.