De der brevkasseskribenter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Jeamie-vb

... er de der ? Nu har jeg fra starten luret fra tid til anden, stillet et par spørgsmål oll. men intet ændrer sig, bliver besvaret eller på anden vis reageret på. Jeg ved at noget kommer i bladet, men er der ingen aktivitet her inde ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Webredaktøren-vb

Ja, brevkasseskribenter er der skam. Lige nu fungerer det dog sådan, at magasinets redaktion udvælger spørgsmål til besvarelse. De sendes til eksperterne og det kommer efterfølgende i magasinet. Er man ikke blandt de udvalgte får man derfor desværre ikke svar. Vi arbejder i øjeblikket på en løsning, hvor alle kan få svar.

Anmeld

10. marts 2010

Jeamie-vb

Oh ok.Tak tak. Jeg læser det som at 'man bare skal sende en mail til X' og så besvarer de og sender til ens mailboks/kommer i bladet/her på siden :unsure: . Men syntes det så lidt rigeligt stille ud til der var nogen aktivitet. Men indtil videre er der ikke mange 'heldige vindere' :). Men kan godt se der skal være en voldsom mandsopdækning hvis alle skal ha svar... men jeg er ligeglad - jeg vil bare ha svar på mine :lol:

Anmeld

10. marts 2010

Webredaktøren-vb

Der er jo ca. fem spørgsmål til Vores Børn og 5 til Junior, der hver måned bliver udvalgt, men som sagt synes vi ikke, at det er tilfredsstillende. Forhåbentligt bliver det inden alt for længe muligt at tilbyde jer en bedre løsning :) Men indtil du kan være sikker på svar fra eksperterne, så spørg løs herinde - her er også mange eksperter :laugh:

Anmeld

10. marts 2010

Jeamie-vb

Bare rolig, jeg misbruger dem skammeligt :laugh: ;) Webredaktøren skrev:
Men indtil du kan være sikker på svar fra eksperterne, så spørg løs herinde - her er også mange eksperter :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.