Apropos land vs. by

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

160 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Pikora-vb

Har I da lige tjekket vejret i dag B) Her på Fyn har vi det mest fantastiske solskinsvejr, og sådan en dag er jeg bare rigtig glad for at bo på landet! Fem minutters gang, og så var hunden og jeg ude på en lille vej in the middle of nowhere. Bakket sneklædt landskab, og strålende sol på den mest fantastiske blå,blå himmel. Sådan en dag er jeg bare rigtig glad for, at jeg ikke åbner min hoveddør og stå midt i en trafikeret storby :ohmy: Så nu sidder jeg her med røde kinder og vist nok anlæg til årets første fregner :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Soap-vb

Så er vi 2 :) Vi bor så dejligt at vi har civilisation den ene vej og ingenting den anden :) :) :)

Anmeld

6. marts 2010

Lars F-vb

Ih, men det er jo netop sådan en dag, det er skønt at bo i byen. En slentretur i solen, gennem parkerne, forbi boghandleren, et espresso i en solkrog, et smut ind om biblioteket, mere sol og kiggen på alle de andre der er ude i vejret, en burger hos Halifax, og så lige forbi Brugsen på vejen hjem.

Anmeld

6. marts 2010

Soap-vb

Ja det er vældigt Lars F , og så er det jo os som syns det er fedt at kunne tage hjem igen :laugh:

Anmeld

6. marts 2010

Pikora-vb

Tja....boghandler, Brugsen, bibliotek og burgerbar har vi også her (-ok, 2-3 km herfra); men disse steder ville jeg nok ikke liiige foretrække at tilbringe en sjælden dag som i dag, hvor solen endelig skinner. -Jeg venter lige til det sner igen ;) Men jeg kan da sagtens se charmen ved at ta` til byen på en solskinsdag også. Så ville jeg dog helt klart vælge de udendørs fornøjelser B) Herhjemme tog jeg anden runde efter frokost. Datteren løsrev sig fra sit bygge-lego-ud-over-hele-stuegulvet projekt, og sammen cyklede vi en laaang tur i solen. Hun har været lidt småsløj, hængt med hovedet og ikke orket at lege med nogen; men cykelturen var åbenbart medicin, for nu har hun det meget bedre :P

Anmeld

6. marts 2010

Soap-vb

Hvor er vi enige Pikora :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.