Sippet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

MIKMAR-vb

Hvor sippede er jeres børn, har flere gange oplevet at den mindste er meget følsom overfor lugte, sådan at han får brækfornemmelser. Da vi var på ferie skulle han tisse og vi gik jo så på dametoilettet for at gøre det der skulle gøres og på vej ind på toilettet stopper han op, der lugtede en lille smule, han vendte rundt på hælene og i det samme kastede han simpelthen op, han var ellers ikke dårlig, men det kunne han simpelthen ikke holde ud. I morges skulle han så selv lave bummelum og storebror underholdte ham og kom så til at slå en prut, som ikke just duftede af violer, men der sad den lille gut så og var lige ved at kaste hele morgenmaden op, han kan slet ikke styre det, det kommer bare. Man kunne ellers fristes til at tro, at han tvang det, men det gør han ikke. Vi kan egentlig ikke lade være med at grine af, at han er så sippet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Louise-vb

Har ikke så stort barn endnu.. Men vi andre gider jo heller ikke lugte til andres prutter, eller????? Nogen her der bare synes det er super dejligt??

Anmeld

4. marts 2010

MIKMAR-vb

Nej det har du fuldstændig ret i, det er da heller ikke min yndlingsbeskæftigelse. :) :) :)

Anmeld

4. marts 2010

kongster-vb

Men det er da rigtigt at det normalt ikke generer mindre børn at lugte til prutter osv. Det plejer først at komme senere. Og det er vel de færreste af os, der kaster op hvis vi lugter til en prut? Han må have en sart næse :-)

Anmeld

4. marts 2010

MIKMAR-vb

Jep, han nægter også at smide ting i skraldespanden :) , det er sgu da lidt morsomt, men nok ikke for ham!

Anmeld

4. marts 2010

kongster-vb

Det er skægt som de små kan have det. Min knægt på 6 kan ikke fordrage at få fedtede fingre. Han elsker rosiner, men kan slet ikke have at stikke fingrene ned i en rosinpakke og fiske dem op. Og så kan han ikke lide nogen former for uldtøj. Uanset hvor blød og lækker ulden er, så stritter alt på ham når han får det på. Han kan end ikke give mig et knus hvis jeg har en uldtrøje på.

Anmeld

4. marts 2010

lib1982-vb

kongster skrev:
Det er skægt som de små kan have det. Min knægt på 6 kan ikke fordrage at få fedtede fingre. Han elsker rosiner, men kan slet ikke have at stikke fingrene ned i en rosinpakke og fiske dem op. Og så kan han ikke lide nogen former for uldtøj. Uanset hvor blød og lækker ulden er, så stritter alt på ham når han får det på. Han kan end ikke give mig et knus hvis jeg har en uldtrøje på.
Kan altså godt forstå ham - jeg HADER at have fedtede fingre... spiser af samme årsag stort set aldrig kylling eller spareribs ;)

Anmeld

5. marts 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Så langt er vi ikke kommet endnu. Alma på 5 mdr vræler hvis hun har skidt i bleen - pølleble er ikke hendes kop te. Og blomkålsmos gider hun altså ikke. Hun rynker på næsen og laver nedadvendte mundvige når hun smager (og spytter det somregel ud igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.