Gudskelov for Ramasjang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Webredaktøren-vb

I dag er jeg hjemme med syg datter, og gudskelov for Ramasjang - jeg skulle jo gerne have arbejdet lidt trods hendes sygdom :ohmy: ... nu har hun set to timers Ramasjang - hvor mange timer mon hun kan holde til? :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Pia S-vb

ramasjang er en god kanal. Den ser sønnen også. Ellers kan der vel komme en god dvd på senere?

Anmeld

1. marts 2010

Louise-vb

Ja, eller lav en pose popcorn og strø den ud over gulvet.. (ide tyv stjålet fra 100 hemmeligheder om at være mor)

Anmeld

1. marts 2010

Hobitten-vb

Tjae.. Nu har vi jo været ramt af sygdom de sidste 3 ugers tid - vi har simpelthen lagt på skift af flere gange.. Og det kulminerede så her i weekenden..! Den store og jeg selv lå med høj feber, hovedpine og ondt i halsen og far lå med opkast og maveonde. Så her kørte Boomerang nærmest i døgndrift hele weekenden.. Og det var først i går eftermiddags, da den han var ved at være frisk, at han selv fandt på noget andet end fjernsynet... :blink: Synes han er lidt for lille til noget af det de sender på Ramasjang (han bliver 4 i april), da han er en der tænker meget over hvad han ser, og nemt får nogle grimme drømme.. Så når vi ikke lige er i nærheden og følger lidt med i hvad han ser, er det som regel Boomerang der kører..

Anmeld

1. marts 2010

Signe1704-vb

Webredaktøren skrev:
I dag er jeg hjemme med syg datter, og gudskelov for Ramasjang - jeg skulle jo gerne have arbejdet lidt trods hendes sygdom :ohmy: ... nu har hun set to timers Ramasjang - hvor mange timer mon hun kan holde til? :P
Hvor mange timer klarede hun?

Anmeld

5. marts 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Når vi laver aftensmad parkerer vi nogle gange Alma, 5 mdr, foran ramasjang eller HD i sin skråstol. Hun er helt optaget og vores to hunde skiftes til at tjekke til hende og leverer deres klamme legetøj på hendes skød, som hun så kan rage på gulvet og de samler det op igen.. top underholdning :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.