Mandagsgrin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

MIKMAR-vb

Jeg er jo i den heldige situation, at jeg er den eneste 'pige' i familien, og nogle gange kan det godt blive lidt for sjovt, og under aftensmaden i går, blev der en lidt løssluppen stemning, og på et tidspunkt læner jeg mig tilbage i stolen og siger 'hvad har jeg dog gjort (med smil i stemmen)' den store siger så 'Du har dyrket 6 med ham der' og peger på Far, hvorpå den mindste siger 'Nej, hun har dyrket 10', ha ha ha. Han skal bare hele tiden overgå storebror, men ikke altid på den mest heldige måde. Men vi fik da grinet en hel masse. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Hobitten-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Hvor er børn dog herlige.....

Anmeld

1. marts 2010

Louise-vb

Weeee.. Hvor er de bare søde.. De siger så mange sjove ting.. Glæder mig til vores begynder at komme med historier..

Anmeld

1. marts 2010

Titte-vb

MIKMAR skrev:
Jeg er jo i den heldige situation, at jeg er den eneste 'pige' i familien, og nogle gange kan det godt blive lidt for sjovt, og under aftensmaden i går, blev der en lidt løssluppen stemning, og på et tidspunkt læner jeg mig tilbage i stolen og siger 'hvad har jeg dog gjort (med smil i stemmen)' den store siger så 'Du har dyrket 6 med ham der' og peger på Far, hvorpå den mindste siger 'Nej, hun har dyrket 10', ha ha ha. Han skal bare hele tiden overgå storebror, men ikke altid på den mest heldige måde. Men vi fik da grinet en hel masse. :P
Lige til at smile endnu mere af, herligt sagt!! :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.