Spil på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Signe1704-vb

Jeg spiller poker på pokerstars. Der er tit gratis turneringer, men jeg spiller også om penge. Bruger dog højst 20 $ om måneden, så det er ikke så store beløb. Vandt faktisk engang en gratis turnering hvor vi var godt 7000 spillere til at starte med. Jeg vandt 320 $ så de blev hævet og brugt på lidt forkælelse til mig selv. Den startede kl 20 og jeg var først færdig kl. 2.30 så det er ikke noget man skal gøre hvis man skal tidligt op næste morgen :laugh: Men jeg måtte lige blære mig :silly: Det er så heller ikke sket siden, selvom jeg nok har spillet 200 turneringer efter. Ryger som regel ud efter en time eller to.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Lars F-vb

Næh. Jeg spillede en masse MUD og denslags, for ca 100 år siden - dengang i 89-90-91 da internet var nyt og spændende. Det var den perfekte overspringshandling for en PhD-studerende ;-)

Anmeld

2. marts 2010

lib1982-vb

Signe1704 skrev:
Jeg spiller poker på pokerstars. Der er tit gratis turneringer, men jeg spiller også om penge. Bruger dog højst 20 $ om måneden, så det er ikke så store beløb. Vandt faktisk engang en gratis turnering hvor vi var godt 7000 spillere til at starte med. Jeg vandt 320 $ så de blev hævet og brugt på lidt forkælelse til mig selv. Den startede kl 20 og jeg var først færdig kl. 2.30 så det er ikke noget man skal gøre hvis man skal tidligt op næste morgen :laugh: Men jeg måtte lige blære mig :silly: Det er så heller ikke sket siden, selvom jeg nok har spillet 200 turneringer efter. Ryger som regel ud efter en time eller to.
TILLYKKE :flag: med din præmie... selvom den er 'gammel' :klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.